ظاهرا اپل واقعا قصد دارد تا کیفیت صفحه نمایش هایش را ارتقا دهد - تکفارس 
ظاهرا اپل واقعا قصد دارد تا کیفیت صفحه نمایش هایش را ارتقا دهد - تکفارس 

ظاهرا اپل واقعا قصد دارد تا کیفیت صفحه نمایش هایش را ارتقا دهد

مسعود مقدم
۱۷ شهریور ۱۳۹۴ - 02:04
ظاهرا اپل واقعا قصد دارد تا کیفیت صفحه نمایش هایش را ارتقا دهد - تکفارس 

در حالی که تنها چند ساعت به رونمایی از آیفون های جدید وقت باقیست، در روز های گذشته شاهد اخباری بودیم که طی آن اعلام شده بود رزولوشن صفحه نمایش آیفون های جدید ارتقا خواهد یافت. حال منبع دیگری نیز اعلام کرده است که آیفون های ۶s و ۶s Plus دارای نمایشگر های با کیفیت تری خواهند بود.

پیش تر اعلام شده بود که آیفون ۶s دارای یک صفحه نمایش ۴.۷ اینچی با رزولوشن ۱۱۲۵ در ۲۰۰۰ خواهد بود که تراکم پیکسلی ۴۸۸ پیکسل در هر اینچ را برای این گوشی به همراه خواهد داشت.

اگر این پیشرفت صورت گیرد، یک جهش بزرگ در این زمینه برای آیفون های بعدی رخ خواهد داد چرا که در حال حاضر، آیفون ۶ دارای یک صفحه نمایش با رزولوشن ۷۵۰ در ۱۳۳۴ می باشد که تراکم پیکسلی آن را به عدد ۳۲۶ ppi رسانده است.

این منبع هم چنین اعلام کرده است که فبلت جدید آیفون دارای یک صفحه نمایش با رزولوشن ۱۲۴۲ در ۲۲۰۸ خواهد بود که تراکم پیکسلی ۴۶۶ ppi را برای iPhone 6s Plus به ارمغان خواهد آورد.

اما یک منبع چینی دیگر امروز این شایعات را تایید کرده است که علاوه بر آن، ادعای استفاده از پردازنده ی Apple A9 را نیز در آیفون های جدید صحت بخشیده است. همانطور که گفتیم در روز های گذشته خبری در این رابطه نیز منتشر گردید و در ماه های گذشته نیز اطلاعات مشابه نیز به گوش می رسید. حتی در مقطعی گفته می شد که اپل قصد دارد از نمایشگر های ۲K در محصولاتش استفاده کند که بعید به نظر می رسد به زودی شاهد همچین اتفاقی باشیم.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید