شایعه: سامسونگ در حال بهینه سازی Snapdragon 820 برای گلکسی S7 - تکفارس 
شایعه: سامسونگ در حال بهینه سازی Snapdragon 820 برای گلکسی S7 - تکفارس 

شایعه: سامسونگ در حال بهینه سازی Snapdragon 820 برای گلکسی S7

مسعود مقدم
۱۷ شهریور ۱۳۹۴ - 02:38
شایعه: سامسونگ در حال بهینه سازی Snapdragon 820 برای گلکسی S7 - تکفارس 

در هفته های گذشته، اخبار منتشر گردید مبنی بر اینکه کمپانی سامسونگ قصد دارد تا دو نسخه از پرچمداران آینده ی خود را روانه ی بازار کند؛ یکی از آن با پردازنده ی Exynos و دیگری با استفاده از Snapdragon 820. اما امروز شایعاتی منتشر شده است که نشان می دهد سامسونگ یک تیم از مهندسان خود را جهت بهینه سازی این پردازنده ی اسمارت فون بعدی خودش گرد هم آورده است.

این اطلاعات هم چنین نشان می دهد که سامسونگ اولین سازنده ای محسوب می شود که به پردازنده های آزمایشی Snapdragon 820 دسترسی پیدا کرده است. اما حال باید منتظر بایستیم و ببینیم که آیا واقعا سامسونگ می خواهد تا یک نسخه از Galaxy S7 را با پردازنده ی ۱۴ نانومتری شرکت کوآلکام روانه ی بازار کند یا خیر. گفتنی است که مشابه اطلاعات داده شده نیز پیش تر به صورت شایعه انتشار یافته بود.

بعد از نتایج بسیار ضعیف و نا امید کننده ای که Snapdragon 810 کسب نمود، شرکت کوآلکام امید های بسیاری به ۸۲۰ بسته است و قطعا تمام تلاش خود را به کار خواهد گرفت تا اتفاقات مشابه تکرار نشود. سازنده ی این چیپ ها نیز قبلا اعلام کرده بود که اسنپ دراگون ۸۲۰ توسط معماری خاصی به طراحی و تولید خواهد رسید که مصرف انرژی بسیار کم تری نیز خواهد داشت.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.