شایعه: Xperia Z5 Ultra در مارچ ۲۰۱۶ با اسنپدراگون ۸۲۰ معرفی می شود - تکفارس 
شایعه: Xperia Z5 Ultra در مارچ ۲۰۱۶ با اسنپدراگون ۸۲۰ معرفی می شود - تکفارس 

شایعه: Xperia Z5 Ultra در مارچ ۲۰۱۶ با اسنپدراگون ۸۲۰ معرفی می شود

وحید درگایی
۱۷ شهریور ۱۳۹۴ - 12:19
شایعه: Xperia Z5 Ultra در مارچ ۲۰۱۶ با اسنپدراگون ۸۲۰ معرفی می شود - تکفارس 

به نقل از شایعات اخیر، دستگاه جدید سونی، Xperia Z5 Premium تنها دستگاهی نخواهد بود که با کیفیت Ultra منتشر خواهد شد و سونی برنامه برای معرفی یک دستگاه UHD دیگر را نیز دارد. با توجه به این موضوع، وقتی سونی Xperia Z5 Premium را معرفی کرد همه فکر می کردند دیگر دستگاهی برای معرفی با رزلوشن ۴K وجود نخواهد داشت ولی ظاهرا برنامه ویژه برای معرفی Xperia Z5 Ultra وجود دارد.

اگر بخواهیم این شایعه را واقعی در نظر بگیریم، احتمالا می توانیم حدس بزنیم که این دستگاه با صفحه نمایشی ۶.۴۴ اینچی عرضه خواهد شد که البته کیفیت آن ۴K خواهد بود. همان دوربینی که در ۳ دستگاه دیگر خانواده Z5 استفاده شده نیز به احتمال زیاد در این گوشی استفاده خواهد شد یعنی دوربین ۲۳ مگاپیکسل. باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر قرار است تا جایی که ممکن است انرژی در اختیار این گوشی قرار بدهد. به عنوان پردازنده، قرار است از چیپست اسنپدراگون ۸۲۰ استفاده شود و ۴ گیگابایت در کنار آن برای تقویت دو چندان گوشی قرار داده شود. با توجه به این مشخصات درونی قاعدتا هیچ مشکلی برای پردازش کردن برنامه های اندروید پیش نخواهد آمد.

سونی Xperia Z5 Ultra به نظر می رسد که در تاریخ مارچ ۲۰۱۶ معرفی شود که دقیقا بعد از کنفرانس بزرگ موبایل در بارسلونا اتفاق می افتد که بزرگترین کنفرانس موبایل دنیا در بهار است. پس تا آن موقع منتظر باشید و اخبار را با ما دنبال کنید تا ببینیم که سونی چه چیزی در آستینش برای رونمایی دارد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید