شایعه: هوآوی در حال ساخت یک گوشی با صفحه نمایش QHD دو لبه - تکفارس 
شایعه: هوآوی در حال ساخت یک گوشی با صفحه نمایش QHD دو لبه - تکفارس 

شایعه: هوآوی در حال ساخت یک گوشی با صفحه نمایش QHD دو لبه

مسعود مقدم
۱۸ شهریور ۱۳۹۴ - 00:05
شایعه: هوآوی در حال ساخت یک گوشی با صفحه نمایش QHD دو لبه - تکفارس 

اخباری که از منابع چینی به گوش می رسد، خبر از آن می دهد که شرکت هوآوی به میزان بسیار زیادی علاقه مند است تا به اسمارت فون های نظیر Galaxy S6 Edge سامسونگ رقابت کند.

همانطور که می دانید گوشی نام برده از کمپانی کره ای صفحه نمایش دو لبه دارد و به نظر می رسد که گوشی مشابه هوآوی دارای یک نمایشگر ۲K با قابلیت گفته شده باشد. در همین راستا شرکت هوآوی چندی پیش اعلام کرده بود که خط تولید ۳ میلیون پنل صفحه نمایش های خود در ماه را در نظر دارد. این اخبار نشان می دهد که هوآوی قصد دارد تا به صورت جدی تری سهم بازار های جهانی را از آن خود کند چرا که آن ها در حال حاضر وضعیت چندان خوبی در بازار ندارند.

بنا به شایعات سازنده ی چینی از پنل های AMOLED برای گوشی فوق استفاده خواهد کرد. پیش تر تنها استفاده ی هوآوی از این پنل در Mate S بود که نمایشگر ۵.۵ اینچی داشت.

اگر شایعات گفته شده به حقیقت بپیوندد، هوآوی اولین اسمارت فون خود را با صفحه نمایش QHD از نوع سوپر امولد روانه ی بازار خواهد کرد، در حالی که پیش تر نیز گوشی هایی با صفحه نمایش خمیده ساخته بود.

در نظر داشته باشید که منبعی که دست به افشای این شایعات زده است، قبلا هم اطلاعاتی در همین زمینه به اشتراک گذاشته بود که بعد ها جامه ی عمل پوشید اما هنوز خود شرکت هوآوی هیچ اخباری را منتشر نکرده است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید