احتمال عرضه ی Xperia Z5 Ultra در سال ۲۰۱۶ - تکفارس 
احتمال عرضه ی Xperia Z5 Ultra در سال ۲۰۱۶ - تکفارس 

احتمال عرضه ی Xperia Z5 Ultra در سال ۲۰۱۶

مسعود مقدم
۱۸ شهریور ۱۳۹۴ - 00:30
احتمال عرضه ی Xperia Z5 Ultra در سال ۲۰۱۶ - تکفارس 

در هفته ی گذشته شرکت سونی از مدل های جدید Z5 خود رونمایی کرد. اما امروز اخباری منتشر شده اند مبنی بر اینکه سونی در سال ۲۰۱۶ از یک مدل جدید Z5 یعنی Z5 Ultra رونمایی و آن را عرضه خواهد کرد.

اگر این فبلت در راه باشد، انتظار می رود که در آن از یک صفحه نمایش ۶.۴ اینچی استفاده شده باشد. مانند Z5 Premium، پیش بینی می شد که Z5 Ultra نیز دارای یک صفحه نمایش با وضوح ۴K باشد که تراکم پیکسلی ۶۸۴ پیکسل در هر اینچ را برای صفحه نمایش بزرگ این فبلت به همراه خواهد داشت که خارق العاده به نظر می رسد.

شایعات دیگر نشان می دهند که در این فبلت، مانند دیگر اعضای خانواده ی Z5، از یک دوربین ۲۳ مگاپیکسلی استفاده خواهد شد. با توجه به ابعاد و نمایشگر بزرگی که مدل آلترا سری پنجم اسمارت فون های اکسپریا زد خواهد داشت، احتمال می رود که سونی یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری برای آن در نظر گیرد.

اما اطلاعاتی که در دست است نشان می دهد که پردازنده ی این مدل، نسخه ی ۸۲۰ پردازنده های کوآلکام اسنپ دراگون خواهد بود و همانطور که می دانید که این پردازنده برای استفاده ی انبوه تا چند ماه اول ۲۰۱۶ آماده نخواهد بود اما این فبلت احتمالا در ماه مارچ روانه ی بازار خواهد شد پس اگر این شایعات حقیقت داشته باشد، تاریخ انتشار پردازنده های جدید شرکت کوآلکام نیز فاش شده است.

اگر سونی واقعا دست به تولید این فبلت بزند، انتظار می رود که تغییراتی را در ضخامت آن در نظر گیرد. چرا که فبلت های Z و Z2 Ultra با مشکلاتی در این رابطه مواجه بودند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید