تکفارس برای اولین بار سه رقمی شد! - تکفارس 
تکفارس برای اولین بار سه رقمی شد! - تکفارس 

تکفارس برای اولین بار سه رقمی شد!

مسعود مقدم
۱۸ شهریور ۱۳۹۴ - 10:44
تکفارس برای اولین بار سه رقمی شد! - تکفارس 

وب سایت تکفارس ( Techfars ) از سال ۱۳۹۱ ه.ش فعالیت خود را با محوریت تحلیل و نقد دستگاه های روز تکنولوژی و پوشش جدیدترین اخبار دنیای فناوری آغاز کرد. در طی سالیانی که این منبع مشغول به کار می باشد، مشکلاتی که بیان آن ها جایز نیست، مانع از دست یابی تکفارس به جایگاه در خور و حقیقی آن شده بود. اکنون که مسیر پیشروی برای تمام زحمت کشان این سایت باز شده است، تکفارس در اولین گام بزرگی که برداشته، خود را در جمع هزار سایت برتر ایرانی پیدا می کند.

از ویژگی های کمیاب تکفارس که آن را از سایر رقبا متمایز می سازد، می توان به وجود مقالات و مطالب مختلف آموزشی، خبری، ویدئویی و غیره اشاره کرد که تنها بخشی از خدماتیست که تکفارس در اختیار کاربران خود قرار می دهد. در همین راستا، از دیگر خصوصیاتی که بازدیدکنندگان تکفارس از آن بهره مندند، پوشش زنده ی تمامی مراسم و کنفرانس های مهم دنیای فناوری می باشد که هر ساله تعدادی زیادی از آن ها در قالب و عناوین مختلف برگزار می شود و قطعا تکفارس از کنار هیچ کدام از آن ها به راحتی عبور نخواهد کرد، مگر این که تمامی اخبار و مقالات مرتبط با آن را در اختیار کاربران خود قرار دهد.

techfars

گفتنی است تکفارس میانگین خروجی بالایی در روز دارد و این امر باعث می شود تمام کسانی که این منبع را برای بروز نگه داشتن اطلاعات و دانش تکنولوژی خود برگزیده اند، همیشه از آخرین اخبار و وقایع دنیای فناوری مطلع باشند. در همین رابطه بخش مقالات تکفارس همواره دارای آخرین مطالب و آموزش های مهم این زمینه می باشد و در کنار این نوشته ها، بخش های معرفی بازی ها، برنامه ها و بخش های تماشا خانه نیز برای بازدیدکنندگان تکفارس در نظر گرفته شده است.

آن دسته از کاربرانی که مایل به همیاری و کمک به تکفارس هستند، می توانند از طریق این لینک، بنر تبلیغاتی ما را در سایت و یا وبلاگ خود قرار داده و از این طریق حمایت از ما به عمل بیاوند. تکفارس هم چنین در فیسنما، اینستاگرام و آپارات نیز فعالیت دارد که با دنبال کردن ما در شبکه های اجتماعی نام برده می توانید از طریق دیگری از ما حمایت کنید.هم چنین برای آشنایی بیشتر با اعضای تیم تکفارس می توانید از این صفحه بازدید کنید.

2015-09-09 01.01.32

 

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.