BLU Vivo Air LTE باریک ترین اسمارت فون ایالات متحده خواهد بود - تکفارس 
BLU Vivo Air LTE باریک ترین اسمارت فون ایالات متحده خواهد بود - تکفارس 

BLU Vivo Air LTE باریک ترین اسمارت فون ایالات متحده خواهد بود

امیرحسین
۱۸ شهریور ۱۳۹۴ - 14:13
BLU Vivo Air LTE باریک ترین اسمارت فون ایالات متحده خواهد بود - تکفارس 

علاوه بر Pure XL، شرکت ساکن میامی یعنی BLU از دیگر اسمارت فون خود یعنی Vivo Air LTE در CTIA شهر وگاس رونمایی کرد، این اسمارت فون که تنها ۵.۱ میلی متر ضخامت و ۹۷ گرم وزن دارد، باریک ترین گوشی هوشمند ایالت متحده است که از ۴G LTE پشتیبانی می کند.

از نام آن پیداست که مدل ارتقا یافته ی گجت BLU Vivo Air می باشد، این دستگاه در ماه ژانویه معرفی گردید، BLU Vivo Air LTE به جای چیپست MediaTek از Qualcomm Snapdragon 410 بهره می برد، همچنین این دستگاه ۲ گیگابایت نیز رم خواهد داشت.

بقیه مشخصات این دستگاه چنگی به دل نمی زند، نمایشگر این دستگاه ۴.۸ اینچی با روزولوشن ۷۲۰p سوپر امولد می باشد، حافظه ی داخلی آن ۱۶ گیگابایتی و دوربین اصلی BLU Vivo Air LTE هشت مگاپیکسلی می باشد، همچنین دوربین جلوی آن نیز ۵ مگاپیکسلی است، گنجایش باتری این دستگاه ۲۰۵۰ میلی آمپر ساعت و دارای اندروید لالی پاپ خواهد بود.

این اسمارت فون در روز ۲۲ سپتامبر از انبار بیرون آمده و با قیمت ۱۹۹ دلار به دست شما خواهد رسید، ضمن اینکه BLU Vivo Air LTE در دو رنگ سیاه و سفید در دسترس خواهد بود، ذکر این نکته که LTE آن با AT&T و T-Mobile سازگار است.

برای اخبار بیشتر با تکفارس همراه باشید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.