تصاویر جدیدتری از NIUX منتشر شد؛ iPhone یا Meizu? - تکفارس 
تصاویر جدیدتری از NIUX منتشر شد؛ iPhone یا Meizu? - تکفارس 

تصاویر جدیدتری از NIUX منتشر شد؛ iPhone یا Meizu?

وحید درگایی
۱۸ شهریور ۱۳۹۴ - 17:30
تصاویر جدیدتری از NIUX منتشر شد؛ iPhone یا Meizu? - تکفارس 

شایعاتی که راجع به دستگاه پرچمدار Meizu در جریان بود و از همین دیروز شروع شده بودند حالا با انتشار تصاویر جدید به اوج خود رسیده اند. این اسمارتفون که در ابتدا همه تصور می کردند نسخه Pro دستگاه MX5 باشد با تکذیب شدن از طرف کمپانی رو به رو شد و کد اسم NIUX را برای خود انتخاب کرد.

همین چند ساعت پیش بود که اولین تصویر را ازین دستگاه دیدیم که در آن پنل رو به رو و دکمه هوم آن مشخص بودند و به نظر می رسید که در آن از حسگر اثر انگشت نیز استفاده شده است. حالا در تصاویر جدیدی که به دست ما رسیده به خوبی می توانیم ببینیم که این دستگاهی از کمپانی Meizu است و این نیز به لطف برند حک شده میزو در پشت گوشی است. بدون شک تصویر جلوی گوشی و قسمت صفحه نمایش ما را به یاد آیفون ۶  می اندازد و بدون شک می توان گفت که زبان طراحی میزو و اپل در این گوشی به میزان زیادی با هم شباهت داشته است.

Capture

Capture 2

صحبت درباره طراحی گوشی را که به اتمام برسانیم، به جرات می توان گفت که Meizu NIUX دستگاهی جسور است زیرا  که می توان آن را اولین دستگاه غیر سامسونگی نامید که از چیپست Exynos 7420 استفاده می کند. در کنار این پردازنده قدرتمند، ۴ گیگابایت رم نیز در این گوشی قرار داده شده است. حافظه داخلی این گوشی ۳۲ گیگابایت است و دوربین ۲۱ مگاپیکسلی قدرتمندی نیز که در میزو های قبلی نیز مشاهده کرده بودیم در آن قرار گرفته شده است. دوربین جلوی این گوشی ۵ مگاپیکسل است و صفحه نمایشی با کیفیت FULL HD و با اندازه ۵.۵ اینچ در این گوشی به کار رفته شده است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید