iPad Pro رونمایی شد - تکفارس 
iPad Pro رونمایی شد - تکفارس 

iPad Pro رونمایی شد

مسعود مقدم
۱۸ شهریور ۱۳۹۴ - 22:01
iPad Pro رونمایی شد - تکفارس 

امروز یکی از بزرگترین رویداد های تکنولوژی یعنی کنفرانس اپل انجام شد و طی آن اپل از محصولات جدید خود رونمایی کرد. تیم کوک معتقد است که سری جدید آیپد ها می تواند بهترین جایگزین برای کامپیوتر های رومیزی باشد. وی هم چنین گفته است که آیپد پرو بهترین تجربه در بین کل آیپد های تاریخ اپل را در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

در این کنفرانس اپل از قلم جدید خود که برای آیپد ها طراحی شده است نیز رونمایی کرد که Apple Pencil نام دارد.

آیپد پرو دارای بزرگ ترین صفحه نمایش در بین آیپد ها می باشد و Phil Schiller از اپل گفته است که این تبلت نیز با همان نسخه ای از iOS عرضه خواهد شد که پیش تر در آیپد مینی، آیپد ایر و آیفون ها دیده بودیم.

صفحه نمایش بزرگ iPad Pro رزولوشن ۲۷۳۲ در ۲۰۴۸ پیکسلی دارد که ۵.۶ میلیون پیکسل را در پنل نمایشگر آن جای داده است. این اعداد و ارقام حتی از آن چه در MacBook Pro با صفحه نمایش Retina دیده بودیم نیز فوق العاده تر به نظر می رسد.

آقای Schiller هم چنین گفته است که این بهترین صفحه نمایشی است که اپل تا به کنون ساخته است. پنل آن از جنس TFT بوده که روشنایی و وضوح بسیار بالایی را برای آن به همراه خواهد داشت.

اپل در قلب آیپد پرو یک پردازنده ی A9X قرار داده است که ۱.۸ برابر سریع تر از A8X عمل خواهد کرد. اپل طی ادعایی جنجال برانگیز گفته است که آیپد پرو از ۹۰ درصد کامپیوتر های رومیزی که در ۷ – ۸ ماه اخیر رونمایی شده اند، سریع تر پردازش می کند. هم چنین باتری آیپد پرو عمر ۱۰ ساعتی را برای کار های روزانه ارائه می دهد.

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید