Moto X Force با نام Droid Turbo 2 توسط واریزون به فروش خواهد رسید - تکفارس 
Moto X Force با نام Droid Turbo 2 توسط واریزون به فروش خواهد رسید - تکفارس 

Moto X Force با نام Droid Turbo 2 توسط واریزون به فروش خواهد رسید

امیرحسین
۱۹ شهریور ۱۳۹۴ - 22:57
Moto X Force با نام Droid Turbo 2 توسط واریزون به فروش خواهد رسید - تکفارس 

همانگونه که می‌دانید قرار نیست Moto X Play در ایالت‌متحده‌ی‌آمریکا عرضه شود. از همین رو این دستگاه با Droid Maxx 2 در این کشور عرضه خواهد‌شد. حال به نظر می‌رسد دیگر اسمارت‌فون این شرکت، یعنی Moto X Force به سرنوشتی مشابه دچار گردد. قرار است تا نام گجت نام‌برده به Droid Turbo 2 تغییر یاید. این دستگاه ادامه‌دهنده‌ی راه Droid Turbo می‌باشد.

به لطف تصویری که لحظاتی قبل لیک شد. واضح است Droid Turbo 2 همان Moto X Force می‌‌باشد که توسط این خرده‌فروشی با نام دیگری عرضه شود. Moto X Play چندی پیش به وسیله‌‌‌ی شایعات لو رفت.

با توجه به شایعات قبلی، Moto X Play با صفحه‌‌نمایش ۵.۴۳ اینچی QHD عرضه خواهد‌شد. دوربین اصلی این دستگاه ۲۱ مگاپیکسلی با دو فلش ال‌ای‌دی و دوربین جلوی آن ۵ مگاپیکسلی مخصوص تصاویر سلفی می‌باشد. حافظه‌ی رم این اسمارت‌فون ۳ گیگابایت و حافظه‌ی داخلی در دو مدل این دستگاه متغییر است. گنجایش باتری محصول جدید موتورولا نیز ۳۷۶۰ میلی‌آمپر‌ساعت خواهد‌بود. Moto X Play با چیپست Qualcomm Snapdragon 810 روانه‌ی بازار خواهد‌‌‌شد. گفته می‌شود که این گجت ضد‌ضربه نیز می‌باشد.

انتظار می‌رود که Droid Turbo 2 با مشخصات ذکر شده، عرضه گردد. به نظر می‌رسد این دستگاه بیش‌ از‌ اندازه شبیه Moto X Force می‌باشد. تنها تفاوت آن نیز، حک لوگوی واریزون در جلو و لوگوی Droid در پشت آن می باشد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.