تماشاخانه: لمس سه بعدی چیست، ویدیو معرفی اپل تی وی جدید و آشنایی با آیپد مینی ۴ - تکفارس 
تماشاخانه: لمس سه بعدی چیست، ویدیو معرفی اپل تی وی جدید و آشنایی با آیپد مینی ۴ - تکفارس 

تماشاخانه: لمس سه بعدی چیست، ویدیو معرفی اپل تی وی جدید و آشنایی با آیپد مینی ۴

یاشار فتحعلی زاده
۲۰ شهریور ۱۳۹۴ - 12:40
تماشاخانه: لمس سه بعدی چیست، ویدیو معرفی اپل تی وی جدید و آشنایی با آیپد مینی ۴ - تکفارس 

درود بر شما. در تماشاخانه امروز با سه ویدیو جذاب و دیدنی میهمان شما شده ایم. همانطور که می دانید، در چهارشنبه ای که گذشت، کنفرانس خبری اپل برگزار شد. اپل هر آن چه که در توان داشت، رو کرد تا کنفرانس خبری باشکوهی را برگزار کند. از معرفی تکنولوژی و قابلیت های جدیدش گرفته، تا رونمایی از نسل جدید دستگاه هایش برای اولین بار. در این کنفرانس از دو گوشی آیفون ۶اس و آیفون ۶اس پلاس رونمایی شد. این دوگوشی قابلیت جدیدی به نام لمس سه بعدی دارند، که ما هم ویدیویی از معرفی این تکنولوژی برای شما تهیه کرده ایم. در کنار آن از اپل تی وی جدید رونمایی شد و ما هم ویدیو معرفی این گجت جدید را برای شما آماده کرده ایم. در آخر، یک ویدیو از آیپد مینی ۴ قرار داده ایم، که توسط PCMag تهیه شده است. از ویدیو ها لذت ببرید.

قابلیت لمس سه بعدی، یکی از قابلیت های جدید است، که در گوشی های آیفون ۶اس و آیفون ۶اس پلاس معرفی شده است. این قابلیت به شما اجازه می دهد با فشار دادن صفحه، یک بعد دیگر به حرکات خود اضافه کنید و بتوانید فرمان های بیشتری را به گوشی بدهید. از مشاهده ویدیو لذت ببرید.

دانلود ویدیو

اپل تلویزیون جدید خود را معرفی کرد، که امکانات قدرتمندی دارد. از قابلیت اجرای نرم افزار ها و اپلیکیشن های مختلف گرفته، تا اجرای بازی های زیبا و سرگرم کننده، همگی از امکانات جدید اپل تی وی می باشند. شما می توانید برنامه ها و فیلم های مختلف را از طریق استریم اپل تی وی مشاهده کنید. همچنین با برنامه های جدید این تلویزیون، خرید های خود را انجام دهید.

دانلود ویدیو

در کنار همه گجت ها و دستگاه های جدید اپل، آیپد مینی ۴ هم در کنفرانس خبری نشان داده شد، البته حضورش فوق العاده نسبت به بقیه دستگاه ها کم رنگ بود. PCMag  یک ویدیو از این آیپد مینی جدید تهیه کرده است، که آن را برای مشاهده شما قرار می دهیم. آیپد مینی ۴ صفحه نمایش ۷٫۹ اینچی دارد، که از نوع Retina می باشد. قیمت این مدل ۳۹۹ دلار خواهد بود و در آن از پردازنده ی Apple A7 استفاده شده است.

دانلود ویدیو

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.