مدیر عامل OnePlus بابت تاخیر در عرضه ی پرچمدارشان عذرخواهی کرد - تکفارس 
مدیر عامل OnePlus بابت تاخیر در عرضه ی پرچمدارشان عذرخواهی کرد - تکفارس 

مدیر عامل OnePlus بابت تاخیر در عرضه ی پرچمدارشان عذرخواهی کرد

مسعود مقدم
۲۱ شهریور ۱۳۹۴ - 01:36
مدیر عامل OnePlus بابت تاخیر در عرضه ی پرچمدارشان عذرخواهی کرد - تکفارس 

آقای Carl Pei، موسس و مدیر عامل شرکت وان پلاس، از کاربران خود بابت تاخیر در عرضه ی دومین پرچمدارشان یعنی وان پلاس ۲ عذر خواهی کرد و از آن ها بابت صبر و بردباری شان تشکر به عمل آورد.

Pei هم چنین گفت که آن ها تازه در مسیر عرضه ی گوشی های هوشمند با کیفیت بالا و در خور نام یک پرچمدار قرار گرفته اند و به زودی موفقیت های بیشتری کسب خواهند کرد. او در همین راستا به عملکرد ضعیفشان در انتخاب تاریخ عرضه ی اسمارت فون هایشان اعتراف کرد.

وی گفته است که روی صحبتش تنها با کاربران و خریدارانی نیست که منتظر ورود وان پلاس ۲ به بازار های جهانی بودند، بلکه کارکنان و شرکای شرکت وان پلاس نیز جزئی از مخاطبان صحبت های آقای Carl Pei می باشند. موسس وان پلاس هم چنین اعتقاد دارد که طراحی و تولید پرچمدار هایی مانند وان پلاس ۲ برای آن ها باعث افتخار است و آن ها در آینده تمام سعیشان را خواهند کرد که بهترین ها را تحویل مشتریانشان دهند.

آقای Pei در بین سخنان خود هیچ گونه اشاره ای به منبع و دلیل این تاخیر نداشتند و تنها به عذر خواهی و امیدواری مشتریان و بقیه ی مخاطبانشان بسنده کردند. او گفت که در ساعات آینده این اسمارت فون برای تهیه در سراسر دنیا آماده خواهد بود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.