Oppo R7s توسط TENNA تایید شد - تکفارس 
Oppo R7s توسط TENNA تایید شد - تکفارس 

Oppo R7s توسط TENNA تایید شد

امیرحسین
۲۱ شهریور ۱۳۹۴ - 19:36
Oppo R7s توسط TENNA تایید شد - تکفارس 

به نظر می‌رسد که Oppo قصد عرضه‌ی یک اسمارت‌‌فون جدید را دارد. یک دستگاه از خانواده‌‌‌ی R7، این گجت شکاف بین Oppo R7 Plus شش اینچی و Oppo R7 پنج اینچی را پر خواهد‌کرد. شاید بگویید که Oppo R7 Lite نیز با نمایشگر ۵.۵ عرضه شد. اما باید گفت که گوشی‌‌هوشمند ذکر شده برای حل این موضوع روانه‌ی بازار نشد و تمرکز خود را بر روی قیمت گذاشته‌بود.

Oppo R7s توسط TENNA تایید شد. هر چند که این احتمال وجود دارد که نام این اسمارت‌فون تا زمان عرضه تغییر کند. مدل جدید خانواده‌ی Oppo R7 با صفحه نمایش ۵.۵ اینچی FullHD سوپرآمولد به دست شما خواهد رسید.

گفته می‌شود اسمارت‌فون جدید شرکت چینی، دارای پردازنده‌‌ی هشت هسته‌ای با دقت پردازش ۱.۵ گیگاهرتز و چیپست Snapdragon 615 خواهد‌بود. سایر مشخصات Oppo R7s با R7 یکسان خواهد‌بود. رم این دستگاه ۳ گیگابایت و حافظه‌ی داخلی آن نیز ۳۲ گیگابایت می‌باشد. البته شما می‌توانید حافظه‌ی Oppo R7s را به وسیله‌ی microSD ارتقا دهید. دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین جلوی ۸ مگاپیکسلی و اندروید ۵.۱ لالی‌پاپ از دیگر مشخصات این دستگاه خواهندبود.

شاید مسئله‌ی مهمی نباشد، اما Oppo R7s با وزن ۲۰۰ گرم عرضه خواهدشد. این درحالیست که وزن Oppo R7، با وجود صفحه‌نمایش بزرگتر، ۸ گرم کمتر بود. احتمال دارد افزایش سنگینی محصول جدید شرکت Oppo به دلیل باتری ۴۱۰۰ میلی‌آمپری آن باشد.

ابعاد Oppo R7s نیز مشخص شد. این دستگاه با ۱۵۱.۸ میلی‌متر طول، ۷۵.۴ میلی‌متر عرض و ۶.۷ میلی‌متر ضخامت خواهدداشت. 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.