تک بازی: معرفی بازی های Ketchapp – بخش اول - تکفارس 
تک بازی: معرفی بازی های Ketchapp – بخش اول - تکفارس 

تک بازی: معرفی بازی های Ketchapp – بخش اول

پدرام علی نیا
۲۲ شهریور ۱۳۹۴ - 22:53
تک بازی: معرفی بازی های Ketchapp – بخش اول - تکفارس 

درود اگر از طرفداران بازی‌های موبایلی بخصوص بازی‌هایی که در عین سادگی شما به چالش می‌کشند باشید، قطعا نام Ketchapp را شنیده اید و یا عناوینی را از این سازنده تجربه کرده‌اید. عناوینی ساده اما در عین حال چالش برانگیر و سرگرم کننده. تمامی بازی‌هایی که ساخته این شرکت هستند ایده‌ جالب و خلاقانه ای در ساخت آن‌ها وجود دارد.

در اکثر بازی‌های ساخته شده توسط این سازنده تنها عملی که باید انجام دهید این است که صفحه را لمس کنید. بله همین عمل ساده، تکراری و یکسان در طول بازی‌ها چنان سخت می‌شود که باورش ممکن نیست. در بازی‌های مختلف باید حواستان به موانع و یا تغییر مسیرهای موجود باشد. در این مقاله با معرفی ۳ بازی از این شرکت در خدمت شما هستیم:

ZigZag  

2

نخستین عنوان بازی زیگ زاگ است. همانطور که از نام این بازی پیداست شما باید در مسیری زیگ زاگی به راه خود ادامه دهید. در این بازی شما کنترل یک توپ را بر عهده دارید. با هر بار لمس صفحه توپ شما به سمت راست و یا چپ حرکت می‌کند. شما باید با توجه به مسیری که در پیش رو دارید مسیر حرکت توپ را مشخص کنید. در طول راه الماس هایی وجود دارند که با برخورد به آن‌ها می‌توانید آن‌ها را جمع کنید و در منو اصلی بازی با پرداخت هر ۱۰۰ الماس یک توپ جدید خریداری کنید. این بازی انتها ندارد یعنی بصورت مرحله‌ای ساخته نشده و هدف در آن کسب امتیاز بالاتر است.

zigzag andzigzag applezigzag myket

Don’t touch the spikes

4

عنوان دوم هم مانند عنوان اول از نام آن هدف بازی را می‌توان متوجه شد. به تیغ ها برخورد نکن. در این بازی شما کنترل یک پرنده کوچک را بر عهده دارید که دائما به دیواره‌های دو سمت صفحه برخورد می‌کند و برمی‌گردد. در طول این رفت و برگشت ها شما باید مراقب تیغ هایی باشید که بصورت تصادفی بر روی دیواره ها ظاهر می‌شوند و از بین می‌روند. در این بازی هم هدف کسب امتیاز بالاتر و ثبت رکورد های بهتر است. علاوه بر حالت اصلی، حالت های دیگری هم برای بازی وجود دارند مانند حالت دو نفره که در آن صفحه نمایش دستگاه به دو بخش تقسیم شده و هر نفر کنترل یک پرنده را بدست می‌گیرد. از حالت های موجود دیگر بخش دوئل است که در آن می‌توانید با پرندگان مختلف در بازی های ۳ ستی رقابت کنید و امتیاز کسب کنید.

dont and dont apple dont myket

۲Cars

3

 

عنوان سوم این لیست بازی ۲CARS است. در این بازی با چالش جدی‌تری نسبت به دو عنوان قبلی روبرو هستید. در این بازی شما کنترل همزمان دو ماشین را برعهده دارید که هر کدام در مسیری دو لاینی در حال حرکت هستند. در طول این مسیر دایره ها و مربع هایی به رنگ هر کدام از ماشین ها دیده می‌شود شما باید مسیر این دو ماشین را به گونه ای تنظیم کنید که به دایره ها برخورد کرده اما به مربع ها برخورد نکنند. در این بازی هم هدف کسب رکود های بالاتر است.

 

2cars and2cars apple2cars myket

امیدواریم از این سه عنوان لذت ببرید، عناوینی که می‌توانند ساعت‌ها شما را سرگرم کنند و یا وقتتان را هدر بدهند(!). اما در هر صورت همه‌ی ما به زمان هایی برای سرگرمی نیاز داریم، این عناوین می‌توانند این کار را برای شما به نحو احسنت انجام دهند. بازی هایی که چون امتحان مجدد آن‌ها به سادگی یک کلیک است، شما را ساعت‌ها میخکوب خود می‌کنند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.