میزان رم محصولات جدید اپل توسط Xcode فاش شد - تکفارس 
میزان رم محصولات جدید اپل توسط Xcode فاش شد - تکفارس 

میزان رم محصولات جدید اپل توسط Xcode فاش شد

مسعود مقدم
۲۳ شهریور ۱۳۹۴ - 01:54
میزان رم محصولات جدید اپل توسط Xcode فاش شد - تکفارس 

Xcode یکی از شرکت هایی می باشد که با اپل در زمینه ی تولید قطعات برخی محصولات جدید اپل با آن همکاری می کند. حال این شرکت میزان رم استفاده شده در آیفون های جدید و آیپد پرو را فاش کرده است؛ اگر چه هنوز اپل در این باره چیزی نگفته است اما انتظار می رود که اطلاعاتی که در تصویر پایین می بینیم حقیقی باشند.

ram-a (1)

 

تصویر بالا نشان می دهد که اپل در آیفون های ۶ اس و ۶ اس پلاس از رم ۲ گیگابایتی استفاده کرده است در صورتی که آیفون های ۶ و ۶ پلاس رم ۱ گیگابایتی داشتند. آیفون ۶ با رم ۱ و پردازنده ی قدیمی اپل تمامی بازی های سنگین و کار های مورد نظر را انجام می داد و به نظر می رسد که اپل تنها برای دوربین بهتر و قابلیت ۳D Touch یک گیگابایت حافظه ی رم بیشتر قرار داده است. هم چنین متنی که بالای تصویر می بینید بدین معناست: ” تعجبی ندارد که Xcode اعلام کرده است اپل در آیفون های جدید از رم ۲ و در آیپد پرو از رم ۴ گیگابایتی استفاده کرده است “.

پرچمداران و رقبای آیفون های جدید اکثرا دارای رم های ۴ گیگابایتی هستند و اپل توانایی استفاده از سخت افزار ضعیف تر و عملکرد قابل قیاس گوشی های خود با غول های اندرویدی را مدیون سیستم عامل بهینه سازی شده و سبک خود می داند.

Xcode هم چنین گفته است که آیپد پرو ۱۲.۹ اینچی دارای رم ۴ گیگابایتی می باشد. این میزان دو برابر آن چیزیست که اپل در آیپد ایر ۲ از آن استفاده کرده بود. البته میزان رم استفاده شده در آیپد پرو در هفته ی پیش توسط Adobe نیز فاش شده بود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید