Lenovo A7000 Plus در فیلیپین رسما معرفی شد - تکفارس 
Lenovo A7000 Plus در فیلیپین رسما معرفی شد - تکفارس 

Lenovo A7000 Plus در فیلیپین رسما معرفی شد

یاشار فتحعلی زاده
۲۳ شهریور ۱۳۹۴ - 12:51
Lenovo A7000 Plus در فیلیپین رسما معرفی شد - تکفارس 

برخلاف کمپانی های دیگر که با سر و صدای زیادی محصولات خود را در این دو ماهی که گذشت معرفی کردند، کمپانی Lenovo در آرامش خاصی فبلت جدیدش A7000 Plus را در فیلیپین معرفی کرد. این فبلت جدید قرار است که در تاریخ ۱۵ سپتامبر مصادف با سه‌شنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۴ یعنی فردا در حدود قیمت ۱۷۱ دلار، در فیلیپین عرضه گردد. با هم نگاهی به مشخصات این فبلت جدید می اندازیم، پس با ما همراه باشید.

همانطور که مشاهده می کنید، از نام A7000 Plus معلوم است که این گوشی نسخه به روز شده Lenovo A7000 می باشد، که در ماه آپریل معرفی شد. گوشی جدید A7000 Plus دارای یک صفحه ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰p می باشد، که یک قدم مثبت رو به جلو است، زیرا مدل قبلی یعنی A7000 رزولوشن ۷۲۰p داشت. فبلت جدید A7000 Plus دارای یک دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی می باشد و همچنین از فضای داخلی ۱۶ گیگابایتی بهره می برد. در مورد باتری گوشی A7000 Plus دارای یک باتری ۳,۰۰۰mAh خواهد بود. اگر بخواهیم این مدل جدید را با مدل A7000 مقایسه کنیم، در مدل قبلی از دوربین ۸ مگاپیکسلی و فضای داخلی ۸ گیگابایتی استفاده شده بود و باتری آن، یک باتری ۲,۹۰۰mAh بوده است. پس می توان نتیجه گرفت که گوشی جدید A7000 Plus نسبت به مدل قبلی پیشرفت های خوبی داشته است و قیمت مناسب آن می تواند به فروش این گوشی کمک شایانی کند.

مابقی مشخصات گوشی هوشمند A7000 Plus استفاده از یک چیپست ۶۴ بیتی MTK MT6752 ساخت MediaTek می باشد و همچنین ۲ گیگابایت رم داخلی دارد. این گوشی از سیستم عامل اندروید آب نبات چوبی استفاده می کند.

منبع

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید