Xiaomi Redmi Note 2 رکورد جدیدی ثبت کرد - تکفارس 
Xiaomi Redmi Note 2 رکورد جدیدی ثبت کرد - تکفارس 

Xiaomi Redmi Note 2 رکورد جدیدی ثبت کرد

امیرحسین
۲۳ شهریور ۱۳۹۴ - 14:59
Xiaomi Redmi Note 2 رکورد جدیدی ثبت کرد - تکفارس 

می‌توان شیائومی را پدیده‌ی هیاهوی مقطعی که در آن هستیم، دانست. زمانی که سه غول دنیای سخت افزارهای هوشمند، یعنی اپل، سامسونگ و سونی پرچم داران جدید خود را عرضه می‌کنند، این شرکت توانست با استراتژی مناسب برای قیمت گذاری محصولاتش و به لطف نبود رابطه‌ی چندان خوب بین چین و سه کشور کره، ژاپن و آمریکا، رکورد جدیدی را در فروش محصولاتش به ثبت برساند. این شرکت که در چند وقت اخیر به شکستن رکورد عادت کرده است (مانند دو اسمارت فون Redmi 2 و ۲A که موفق به فروش بیش از ۱۳ میلیون واحد برسند)، توانست رکوردی را در فروش بین المللی و داخلی به ثبت برساند.

آخرین ارمغان شرکت نوپای چینی، Redmi Note 2 می‌باشد. دستگاهی که نزدیک به یک ماه پیش معرفی شد و در کم‌تر از ۱۲ ساعت به فروش ۸۰۰۰۰۰ دستگاه رسید. البته این آمار فقط مربوط به داخل چین می‌باشد که قطعا رکورد جدیدی است. اما آماری که دقایقی قبل منتشر شد، نشان داد که Redmi Note 2، تنها تا روز ۵ سپتامبر به فروش ۱۵۰۰۰۰۰ دستگاه رسیده است.

بدون شک، این ارقام بهترین فروش تاریخ شیائومی می‌باشد. اما باور اینکه چنین شرکتی توانسته، رکوردی این چنینی به ثبت برساند، بسیار سخت است. اما Redmi Note 2 توانست این کار را ساده گرداند. با این حساب، کارشناسان بر این باورند که اسمارت‌ فون نام برده تا پایان سال جاری، به فروش بیش از ۱۰ میلیون دستگاه برسد. که با این آمار، به سادگی می‌‌توان گفت که شیائومی موفق بوده است. با این حال، هنوز فکر کردن به این نکته که مدل ۱۶ گیگابایتی Redmi Note 2 با قیمت ۱۲۵ دلار آمریکا و مدل ۳۲ گیگابایتی آن، با قیمت ۱۵۶ دلار آمریکا به فروش می‌رسد، با توجه به سایر مشخصات آن، قدری گیج کننده است.

بله، ما در حال صحبت از پردازنده‌ی ۸ هسته‌ای با چیپست MediaTek Helio X10 SoC هستیم، این پردازنده‌ی قدرتمند، در کنار خود رم ۲ گیگابایتی و صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰p و همینطور باتری ۳۰۲۰ میلی آمپری می‌بیند.

برای نمایش تصاویر در اندازه‌ی اصلی، بر روی آنها کلیک کنید.

همچنین Redmi Note 2 دارای دوربین ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی خواهد بود. این اسمارت فون که از دو سیم کارت همزمان نیز پشتیبانی می‌کند، دارای ۸۰۲.۱۱ac Wi-Fi و مادون قرمز می‌باشد. رابط کاربری گجت چینی، MIUI 7 خواهدبود، همچنین ظاهر بیرونی آن بسیار خوش ساخت می‌باشد. در کنار رنگ های سیاه و سفید، می‌توانید Redmi Note 2 را در رنگ‌های آبی، زرد و صورتی نیز تهیه کنید.

فراموش نکنید که Redmi Note 2 هم مانند سایر محصولات شیائومی، در حال حاظر به بازار داخلی محدود می‌باشد. به این معنی که ارقام به دست آمده، تنها متعلق در یک بازار می‌باشد. طبیعی است که Redmi Note 2 پتانسیل تبدیل شدن به یکی از پرفروش ترین محصولات در سطح جهانی را دارد. اما بدون شک شیائومی برای عرضه‌ی موفق جهانی، نیاز به افزایش تولید این محصول دارد. با این حساب افزایش قیمت این دستگاه اجتناب ناپذیر می‌باشد.

شیائومی دست در دیگر بازار ها نیز دارد. Xiaomi Hugo Barra، به این شرکت برای ورود به فضای رقابتی ایالات محتده کمک چندانی کرد. همچنین عرضه‌ی محصولات شیائومی در هند نیز از دیگر فعالیت های بین المللی این شرکت می‌باشد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید