LG در یکم اکتبر کنفرانس خواهد داشت - تکفارس 
LG در یکم اکتبر کنفرانس خواهد داشت - تکفارس 

LG در یکم اکتبر کنفرانس خواهد داشت

مسعود مقدم
۲۴ شهریور ۱۳۹۴ - 00:55
LG در یکم اکتبر کنفرانس خواهد داشت - تکفارس 

ظاهرا مایکروسافت تنها کمپانی ای نخواهد بود که به زودی در کنفرانس رونمایی حاضر خواهد شد و ساعاتی پیش اعلام شده است که ال جی نیز قصد دارد در یکم اکتبر و در شهر نیویورک طی کنفرانسی از محصولات جدید خود رونمایی کند.

در حال حاضر اطلاعات بیشتری از آن چه ال جی به نمایش خواهد گذاشت اعلام نشده است اما انتظار می رود که پرچمدار بعدی این کمپانی در ماه آینده روانه ی بازار شود. ال جی قطعا از روند تولید فعلی اسمارت فون هایش رضایت کامل ندارد و با G5 احتمالی انقلابی در بالا رده هایش به پا خواهد کرد.

به نظر می رسد که ال جی از یک بالا رده ی V10 نیز رونمایی کند از LG G4 بزرگ تر خواهد بود. اگر این اتفاق بی افتد، از معدود دفعاتی خواهد بود که ال جی به غیر از پرچمدارانش سراغ گوشی های بالا رده می رود.

شایعاتی که در مورد V10 انتشار یافته اند خبر از صفحه نمایش ۵.۷ اینچی QHD، دوربین های ۱۶ و ۵ مگاپیکسلی، رم ۳ گیگابایتی، حافظه ی داخلی ۶۴ گیگابایتی و سنسور اثر انگشت در پشت گوشی برای آن می دهند.

هم چنین انتظار می رود که ال جی در آن از پردازنده ی Qualcomm Snapdragon 808 استفاده کند که پیش تر در LG G4 نیز شاهد آن بوده ایم.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.