بنچمارک های Huawei Nexus منتشر شد - تکفارس 
بنچمارک های Huawei Nexus منتشر شد - تکفارس 

بنچمارک های Huawei Nexus منتشر شد

مسعود مقدم
۲۴ شهریور ۱۳۹۴ - 01:12
بنچمارک های Huawei Nexus منتشر شد - تکفارس 

ما تنها دو هفته تا کنفرانس شایعه شده ی گوگل در بیست و نهم سپتامبر فاصله داریم. پیش تر اعلام شده بود که طی این رویداد کمپانی گوگل از دو نکسوس جدید خود پرده برداری خواهد کرد. در همین راستا اخبار مربوط به LG Nexus 5X و Huawei Nexus به سرعت در حال انتشارند.

امروز تصویری منتشر شده است که تست بنچمارک هوآوی نکسوس را به نمایش می گذارد. به نظر می رسد که فرد یا افرادی در حال حاضر به نسخه ی آزمایشی این دستگاه دسترسی دارند و در ساعات پیش اقدام به دریافت یک بنچمارک از طریق Geekbench کرده اند.

gsmarena_00211

 

هوآوی نکسوس دارای یک پردازنده ی اسنپ دراگون ۸۱۰ خواهد که پرچمدار چیپست های کوآلکام نمی باشد. احتمالا این دستگاه دارای ۳ گیگابایت حافظه ی رم باشد و اندروید ۶.۰ Marshmallow به صورت پیشفرض بر روی آن نصب شده باشد. در ادامه این احتمال نیز وجود دارد که نسخه ی ذکر شده ی سیسم عامل اندروید در کنار دو نکسوس جدید منتشر  شود.

اطلاعات دیگری از این نکسوس در تصویر بالا وجود ندارد اما شایعاتی که قبلا به اشتراک گذاشته شده بودند خبر از یک اسمارت فون ۵.۵ یا ۵.۷ اینچی با وضوح Full HD یا QHD می دادند که به پورت USB Type-C و حسگر اثر انگشت نیز مجهز بود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.