اپل انتظار فروش ۱۰ میلیونی در ابتدای عرضه ی iPhone 6s دارد - تکفارس 
اپل انتظار فروش ۱۰ میلیونی در ابتدای عرضه ی iPhone 6s دارد - تکفارس 

اپل انتظار فروش ۱۰ میلیونی در ابتدای عرضه ی iPhone 6s دارد

مسعود مقدم
۲۴ شهریور ۱۳۹۴ - 01:25
اپل انتظار فروش ۱۰ میلیونی در ابتدای عرضه ی iPhone 6s دارد - تکفارس 

اپل در هفته ی گذشته در شهر سان فرانسیسکو و ساختمان Bill Graham Civic Auditorium طی کنفرانس خود تعدادی از محصولات جدید خود را رونمایی کرد. هم چنین قبل از شروع این رویداد بسیاری فکر می کردند که تنها برگ برنده ی اپل در این کنفرانس آیپد پرو خواهد بود اما این شرکت در این مراسم از نسل جدید Apple TV ها نیز پرده برداری کرد.

در حال حاضر تمام اطلاعات و مشخصات فنی مربوط به آیفون های جدید در اختیار قرار گرفته اند. یکی از مهم ترین پیشرفت ها و نوآوری هایی که اپل در پرچمداران جدید خودش از آن استفاده نمود، قابلیت ۳D Touch بود که به صفحه نمایش iPhone 6s با مدل بزرگتر آن اجازه می دهد تا فرق میان یک اشاره ی ملایم یا یک لمس پرفشار و محکم را تشخیص داده و بسته به شرایط و دستوری که دریافت کرده است، عکس العمل تعریف شده ای را از خود نشان دهد.

امروز شرکت اپل طی یک مصاحبه که با CNBC داشت عنوان کرد که آن ها انتظار دارند تا در هفته های آتی که آیفون های جدید راهی بازار می شوند، شاهر فروش ۱۰ میلیون واحدی دستگاه های خود در هفته های اول باشند که چند سالی می شود اپل فروش اینچنینی را تجربه نکرده است.

جالب است بدانید که آیفون های جدید تا اواسط اکتبر در چین عرضه نخواهند شد. در زمان عرضه ی رسمی این دستگاه ها که بیست و پنجم سپتامبر خواهد بود، مهم ترین کشور ی که میزبان فروش آیفون های ۶ اس و ۶ اس پلاس خواهند بود آمریکا می باشد. قطعا اپل می داند که سیستم پیش فروشی که امسال برای دستگاه های خود در نظر گرفت تاثیر بسزایی در میزان فروش بیشتر محصولاتش خواهد داشت.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید