شایعه: آیا آیپد ایر ۳ در راه است؟ - تکفارس 
شایعه: آیا آیپد ایر ۳ در راه است؟ - تکفارس 

شایعه: آیا آیپد ایر ۳ در راه است؟

مسعود مقدم
۲۵ شهریور ۱۳۹۴ - 02:22
شایعه: آیا آیپد ایر ۳ در راه است؟ - تکفارس 

اپل در هفته ی گذشته از تبلت آیپد پرو ۱۲.۹ اینچی پرده برداری کرد. هم چنین در بخش تبلت ها، آیپد مینی ۴ نیز معرفی شد که صفحه نمایش ۷.۹ اینچی دارد. با توجه به شایعاتی که امروز منتشر شده است، به نظر می رسد که اپل بر روی آیپد ایر ۳ نیز کار می کند و ماه آینده، زمان رونمایی آن است.

منبعی که این اطلاعات را منتشر کرده، گفته است که این تبلت هم چنان یک صفحه نمایش ۹.۷ اینچی را در اختیار کاربران خود قرار خواهد داد، در صورتی که رزولوشن آن ۱۵۳۶ در ۲۰۴۸ می باشد بنابراین تراکم پیکسلی ۴۰۱ ppi را برای آن به همراه خواهد داشت.

از طرفی انتظار می رود که اپل در نسل سوم آیپد ایر از پردازنده Apple A9X استفاده کند که کارایی و عملکرد فوق العاده سریعی دارد. میزان حافظه ی رم این دستگاه از ۲ تا ۴ گیگابایت متغیر خواهد بود اما احتمالا شاهد استفاده از رم ۳ گیگابایتی باشیم.

اما خبر بدی که در این رابطه وجود دارد این است که اپل دیگر مانند آیپد ایر ۲ از باتری ۷۳۴۰ میلی آمپری استفاده نخواهد کرد و قصد دارد تا این رقم را در ایر ۳ کاهش دهد.

با توجه به شایعات اپل آیپد ایر ۳ دارای دوربین های ۸ و ۲.۱ مگاپیکسلی خواهد بود. احتمالا اپل بر طبق روال همیشه ظرفیت های ۱۶/۶۴/۱۲۸ گیگابایتی را در اختیار کاربران قرار دهد. این منبع هم چنین گفته است که ضخامت این تبلت به عدد خارق العاده ی ۵ میلی متر خواهد رسید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید