رشد قیمت محصولات سامسونگ در سال جاری تنها ۰.۹۵ درصد بوده است - تکفارس 
رشد قیمت محصولات سامسونگ در سال جاری تنها ۰.۹۵ درصد بوده است - تکفارس 

رشد قیمت محصولات سامسونگ در سال جاری تنها ۰.۹۵ درصد بوده است

امیرحسین
۲۵ شهریور ۱۳۹۴ - 15:46
رشد قیمت محصولات سامسونگ در سال جاری تنها ۰.۹۵ درصد بوده است - تکفارس 

انتظار می‌رود که رشد قیمت محصولات سامسونگ تا پایان سال ۲۰۱۵ میلادی، تنها %۰.۹۵ در مقایسه با سال ۲۰۱۴ باشد. البته این گزارش توسط یک نشریه‌ی اهل کره‌ی جنوبی منتشر شده است. البته خالی از لطف نیست که بدانید که بر اساس پیش بینی‌ها، غول صنعت تکنولوژی تا پایان سال جاری، ۳۱۸ میلیون دستگاه خواهد فروخت.

در سوی دیگر و در گزارشی جداگانه، رشد قیمت محصولات اپل نیز اعلام شد. این شرکت که انتظار می‌رود تا پایان سال ۲۰۱۵ فروش محصولات خود را به عدد ۲۳۰ میلیون دستگاه برساند، رشد %۱۹ قیمت به محصولات خود دیده است. البته این رشد چشم گیر در مقایسه با سال گذشته‌ی میلادی است.

حال وقت آن رسیده تا نگاه کوتاهی به رشد قیمت محصولات شرکت کره‌ای در چند سال گذشته بیاندازیم. در سال ۲۰۱۲ که یکی از بهترین مقاطع این شرکت بود، قیمت محصولات سامسونگ %۱۳۱ افزایش یافت که رقمی باورنکردنی است. اما سامسونگ سال ۲۰۱۳ را با رشد %۴۵ محصولات خود نسبت به سال ۲۰۱۲، موفق به پایان رساند. اما بهترین سال سامسونگ از نظر افزایش قیمت، سال گذشته بود. این شرکت با افزایش %۰ قیمت گجت‌های خود توانست رضایت مشتریان خود را به دست آورد.

اما رشد محصولات اپل در سه سال گذشته به ترتیب %۵۰، %۱۳ و %۲۶ بود که رقم بسیار زیادی است و این شرکت در مقایسه با سامسونگ موفق عمل نکرد.

البته سامسونگ تا حدودی مدیون موفقیت خود را مدیون T-Mobile می‌باشد. این خرده فروشی قیمت Samsung Galaxy S6 و S6 edge را نزدیک به ۲۰۰ دلار آمریکا کاهش داد که در پی آن، این کاهش قیمت در اروپا نیز رخ داد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.