آموزش نصب WatchOS 2 بر روی ساعت های اپل - تکفارس 
آموزش نصب WatchOS 2 بر روی ساعت های اپل - تکفارس 

آموزش نصب WatchOS 2 بر روی ساعت های اپل

یاشار فتحعلی زاده
۲۵ شهریور ۱۳۹۴ - 17:12
آموزش نصب WatchOS 2 بر روی ساعت های اپل - تکفارس 

بالاخره زمان آن فرا رسیده است، تا ساعت اپل خود را به سیستم عامل جدید watchOS 2 ارتقا دهید. اگر با ما همراه بوده باشید، در کنفرانس خبری اپل اعلام شد که سیستم عامل جدیدی برای ساعت های اپل  در حال ساخت می باشد و به زودی عرضه خواهد شد. سیستم عاملی که امکانات زیادی را به ساعت هوشمند اپل خواهد آورد، تا لذت استفاده از این ساعت زیبا را هر چه بیشتر کند. این سیستم عامل جدید، به توسعه دهندگان نرم افزار ها، اجازه می دهد، تا به تمام قسمت های ساعت، حتی به سنسور ها نیز دسترسی داشته باشند. با این کار نرم افزار های جدید می توانند به تجربه هر چه بهتر از ساعت اپل کمک کنند. ما هم قصد داریم نحوه آپگرید سیستم عامل ساعت اپل به watchOS 2 را به شما آموزش دهیم. پس با ما همراه باشید، تا از این آموزش استفاده کنید.

امکاناتی که خود اپل به ساعت هوشمند اش اضافه کرده، به تنهایی عالی و بی نظیر می باشند. حال اگر به خواهیم برنامه های ساخته شده توسط توسعه دهندگان دیگر را در نظر بگیریم، با یک ساعت هوشمند پر از برنامه های عالی رو به رو خواهیم بود. با عرضه سیستم عامل جدید watchOS 2 می توان گفت که مخبوبیت و فروش ساعت اپل بیشتر هم خواهد شد. در این آموزش به شما یاد خواهیم داد که چطور سیستم عامل جدید را دانلود و ساعت خود را آپدیت کنید.

قدم اول – مطمئن شوید که ساعت هوشمند شما به وای-فای متصل بوده و بیش از ۵۰ درصد شارژ دارد. البته شما به شارژر خود نیز احتیاج دارید تا در نصب سیستم عامل به مشکلی بر نخورید.

قدم دوم – اپلیکیشن ساعت اپل را در گوشی آیفون خود اجرا کنید.

قدم سوم – بخش عمومی یا General را انتخاب کنید.

قدم چهارم – گزینه آپدیت نرم افزاری را انتخاب کنید. اگر به شما پیغام داد که سیستم عامل ساعت شما Watch OS 1.0.1 می باشد، یعنی هنوز آپدیت عرضه نشده و باید صبر کنید.

قدم پنجم – بر روی دانلود کلیک کرده و صبر کنید تا دانلود تمام شود.

قدم ششم – بر روی نصب کلیک کنید تا سیستم عامل نصب شود. البته عملیات باید به صورت اتوماتیک پس از دانلود به مرحله نصب برود.

قدم هفتم – پس از نصب، برنامه از شما رمز ساعت هوشمندتان را می خواهد، رمز عبور خود را وارد کنید.

قدم هشتم – صفحه شرایط و ضوابط برای شما به نمایش در می آید، که باید آن ها را خوانده و سپس گزینه بله یا Yes را بزنید تا به مرحله بعدی بروید.

قدم آخر – حال از شما هم در ساعت اپل و هم در گوشی آیفون خواسته می شود تا گزینه نصب را انتخاب کنید. پس از کلیک بر روی گزینه نصب، اقدامات نهایی انجام می گردد و بعد از نصب سیستم عامل جدید، می توانید از ساعت خود استفاده کنید.

امیدوارم که از آموزش ما لذت برده باشید. تا آن جا که می شد سعی شده آموزش به زبانی آسان و قابل انجام برای همه باشد، تا هزینه ای برای به روز رسانی ساعت خود پرداخت نکنید.

Apple Watch_time lapse-650-80

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید