رسمی: مشخصات فبلت فلزی ال جی در بیست و یکم سپتامبر + تصویر - تکفارس 
رسمی: مشخصات فبلت فلزی ال جی در بیست و یکم سپتامبر + تصویر - تکفارس 

رسمی: مشخصات فبلت فلزی ال جی در بیست و یکم سپتامبر + تصویر

مسعود مقدم
۲۶ شهریور ۱۳۹۴ - 01:16
رسمی: مشخصات فبلت فلزی ال جی در بیست و یکم سپتامبر + تصویر - تکفارس 

دیروز یکی از دستگاه های ناشناس ال جی توسط یک بنچمارکر شکار شد. اطلاعات نشان می دهند که فبلت میان رده ی کمپانی نام برده صفحه نمایش ۵.۷ اینچی داشته و مدل نامبر آن نیز H740 می باشد، اما امروز تصویری که در اختیار است خبر مهمی به ما می دهد.

ساعاتی پیش شرکت ال جی تصویر زیر را در شبکه های اجتماعی که در آن حضور دارد منتشر نمود و با توجه به آن و تاریخ بیست و یکم سپتامبر در می یابیم که اطلاعات مهمی از آن در تاریخ گفته شده به بیرون راه پیدا خواهد کرد.

lg-class-photo-teaser

خوشبختانه ال جی تصمیم گرفته است تا این فبلت را به صورتی فلزی طراحی کند اما به خاطر داشته باشید که H740 به هیچ عنوان یک پرچمدار نمی باشد. این عمل ال جی بیشتر شبیه به کاریست که سامسونگ با پرچمداران شیشه ای، و سری Galaxy A فلزی خود انجام می دهد در صورتی سری های A هیچ گاه بالا رده های سامسونگ را شامل نمی شوند.

تصویر بالا هم چنین نشان می دهد که ال جی در طراحی این تبلت پایبند به سنت های همیشگی خود بوده و تغییرات انقلابی در ظاهر این فبلت نداده است. بنچمارک هایی که دیروز منتشر شدند خبر از یک فبلت ۵.۷ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰P، دوربین ۱۲ یا ۱۳ مگاپیکسلی در کنار دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی، ۲ گیگابایت حافظه ی رم و ۸ گیگابایت حافظه ی داخلی قابل ارتقا می دادند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید