تبلت ۱۰ اینچی Kindle Fire در بنچمارک ها - تکفارس 
تبلت ۱۰ اینچی Kindle Fire در بنچمارک ها - تکفارس 

تبلت ۱۰ اینچی Kindle Fire در بنچمارک ها

وحید درگایی
۲۶ شهریور ۱۳۹۴ - 13:33
تبلت ۱۰ اینچی Kindle Fire در بنچمارک ها - تکفارس 

طی اخباری که چند ساعت پیش منتشر شدند، دنیای تکنولوژی فهمید که آمازون در حال کار بر روی تبلتی ۱۰ اینچی است که از طراحی اصلاح شده ای نسبت به نسل قبل بهره می برد. همچنین تصاویری که از لیست مشخصات این تبلت به بیرون درز کرده به همراه تصویری از رابط کاربری نشان می دهد که این دستگاه از رابط کاربری جدیدتری استفاده می کند.

حالا همین چند ساعت پیش، تصاویری از GFXbench منتشر شده که مشخصات این گوشی را لیست کرده است که تمام مشهصات درونی آن نیز در این تصویر وجود دارد. اگر مشخصات لو رفته در عکس واقعا همان مشخصات Kindle Fire آمازون باشند پس ما با دستگاهی میان رده رو به روییم.

لیستی که در GFXbench منتشر شده خبر از دستگاهی با صفحه نمایش ۱۰ اینچی می دهند که با کیفیت ۱۲۸۰ در ۸۰۰ در اختیار خریدارانش قرار می گیرد. پردازنده این دستگاه قرار است مدیاتک ۸۱۳۵ باشد که پردازنده ۴ هسته ایست که دو هسته آن Cortex-A15 و Cortex A7 دو هسته دیگر این تبلت هستند. گرافیک PowerVR G6200 این دستگاه با یک گیگابایت رم، که بسیار مقدار پایینی است، قرار است به کمک پردازنده، به اجرای برنامه ها بروند. تصاویر منتشر شده نشان می دهند که گوشه های این دستگاه نسبت به نسل قبل در حال تیز شدن هستند و اندروید استفاده شده بر روی دستگاه که یک Fire OS جدید به شمار می آید حالا بیشتر شبیه به اندروید خام شده است که بر پایه اندروید ۵.۱ لالیپاپ است ولی به احتمال زیاد اندروید دستگاه همانند نسل قبل با سرویس های گوگل ناسازگار خواهد بود.Amazon-10-inch-Kindle-Fire-Android

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.