رقابت ال جی را مجبور به کاهش قیمت محصولاتش کرد - تکفارس 
رقابت ال جی را مجبور به کاهش قیمت محصولاتش کرد - تکفارس 

رقابت ال جی را مجبور به کاهش قیمت محصولاتش کرد

امیرحسین
۲۶ شهریور ۱۳۹۴ - 15:14
رقابت ال جی را مجبور به کاهش قیمت محصولاتش کرد - تکفارس 

با گرم شدن تنور رقابت بین شرکت‌های عرضه کننده‌ی گوشی‌های هوشمند، شرکت ال جی مجبور به کاهش قیمت محصولات سطح بالای خود شد. این گزارش توسط یکی از رسانه‌های معتبر کره‌ای منتشر گردید.

در ادامه‌ی این گزارش، آمار فروش بزرگترین خرده فروشی کشور کره‌ جنوبی، SK Telecom نیز منتشر شد. این عرضه کننده‌ی آسیای شرقی با شرح میزان فروش ۱۷ اسمارت فون به خصوص، که توسط دو غول دیجیتالی این کشور تولید گردیده بودند، میانگین هزینه‌ی مردم برای گوشی خود را حدود ۱۵۰ دلار آمریکا اعلام کرد. با این حساب اعانه‌ی SK Telecom برای هر گجت را ۵۱ دلار خواهد بود.

حال این آمار را برترین سازنده‌‍‌ی گوشی‌های هوشمند این کشور، یعنی سامسونگ مقایسه می‌کنیم. حد متوسط سرمایه‌ی مورد نیاز برای تهیه‌ی یک گجت سامسونگ، ۳۵۵ دلار است. این درحالی است این عدد برای شرکت اپل ۷۳۵ دلار آمریکاست.

شرکت ال جی نیز آمار خوبی در این زمینه ندارد. زیرا سود در قبال هر اسمارت فون %۹۹.۷ است. بنابراین بخش موبایل این شرکت قیمت‌های بسیار زیادی برای محصولات خود تعیین کرده است. همچنین میزان فروش گوشی‌های هوشمند شرکت کره‌‌ای در سه ماهه‌ی دوم سال با افت %۳ مواجه بود. با این حساب ال جی مجبور به کاهش قیمت محصولات خود می‌باشد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید