شایعه: سامسونگ برای ساخت Galaxy S7 از منیزیم استفاده خواهد کرد - تکفارس 
شایعه: سامسونگ برای ساخت Galaxy S7 از منیزیم استفاده خواهد کرد - تکفارس 

شایعه: سامسونگ برای ساخت Galaxy S7 از منیزیم استفاده خواهد کرد

امیرحسین
۲۷ شهریور ۱۳۹۴ - 22:02
شایعه: سامسونگ برای ساخت Galaxy S7 از منیزیم استفاده خواهد کرد - تکفارس 

دقایقی قبل، رسانه‌های کشور کره جنوبی گزارشی را منتشر کردند که ادعای جنجالی راجع به Galaxy S7 در آن بود. ادامه‌ی مطلب را از دست ندهید.

در این گزارش آمده است که سامسونگ قصد دارد تا در بدنه Galaxy S7 است فلز منیزیم استفاده کند. این گزارش، یا بهتر بگوییم شایعه بر اساس تصاویری که تا کنون از این اسمارت فون منتشر شده است، لیک شد.

بر خلاف Galaxy S6 که از فلز آلومینیومی ساخته شد. پرچم دار جدید سامسونگ با آلیاژی از منیزیم ساخته خواهد شد. زیرا این فلز، به صورت خالص، بسیار شکننده و در بسیار واکنش دهنده با گرماست.

پرچم دار قبلی سامسونگ، یعنی Galaxy S6 و سایر دستگاه‌هایی که هم نام آن عرضه شدند، بدنه‌ای تمام فلزی نداشتند. بنابراین، Galaxy S7 این فرصت را دارد تا به اولین پرچم دار سامسونگ با بدنه‌ی تمام فلزی بدل گردد.

به نظر می‌رسد که سامسونگ این فلز را به دلیل ظاهر آن انتخاب کرده است. اما منیزیم بسیار مستحکم می‌باشد. گفته می‌شود که مقاومت آلیاژ انتخاب شده برای Galaxy S7، به میزان ۲.۸ برابر از آلومینیوم مقاوم تر باشد. البته این تنها مزیت آن نیست، زیرا انتخاب جدید سامسونگ، به شرکت کره‌ای این امکان را می‌دهد تا وزن بدنه این دستگاه را تا %۶۵ کاهش دهد.

گفته می‌‍‌‌شود Galaxy S7 در سه ماهه اول سال ۲۰۱۶ روانه بازار گردد. هر چند در حال حاضر زمان دقیق آن مبهم است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.