iPhone 6s و iPhone 6s Plus کم‌ترین قیمت خود را در آمریکا و بیشترین قیمت را در فرانسه تجربه می کنند - تکفارس 
iPhone 6s و iPhone 6s Plus کم‌ترین قیمت خود را در آمریکا و بیشترین قیمت را در فرانسه تجربه می کنند - تکفارس 

iPhone 6s و iPhone 6s Plus کم‌ترین قیمت خود را در آمریکا و بیشترین قیمت را در فرانسه تجربه می کنند

وحید درگایی
۲۸ شهریور ۱۳۹۴ - 11:27
iPhone 6s و iPhone 6s Plus کم‌ترین قیمت خود را در آمریکا و بیشترین قیمت را در فرانسه تجربه می کنند - تکفارس 

طی یک بررسی جذاب از سایت Voucherbox.com این موضوع فاش شد که دو دستگاه پر آوازه iPhone 6s و iPhone 6s Plus در دنیا چه قیمت هایی دارند و این موضوع فاش شد که این دو اسمارتفون در آمریکا از کم ترین قیمت موجود در بازار های جهانی را بر خود می بینند و گران ترین آیفون ها را نیز می توانید در فرانسه بیابید و تهیه کنید. قیمتی که این اسمارتفون اپل در فرانسه با آن عرضه می شوند ۲۹% بیشتر از قیمت آمریکا است. در جایگاه دوم ارزان ترین آیفون عرضه شده در بازار های جهانی نیز کانادا قرار دارد که فقط ۵% اختلاف قیمت با آمریکا دارد.

داده های دیگر نشان می دهند که اگر شما یک شهروند بریتانیایی هستید می توانید این دستگاه را با قیمت ۲۷ پوند در ماه و با یک قرار داده دو ساله خریداری کنید.طبق این شرایط، به صرفه تر این است که شما در خرده فروشی ها این گوشی را تهیه کنید و این مسئله را از طریق لیزینگ های شرکتی انجام ندهید. در مورد iPhone 6s Plus نیز این قیمت به ۲۶ پوند در ماه می رسد ولی باید هزینه دریافت اینترنت را نیز از همان شرکت پرداخت کنید که بازهم پیشنهاد ما همان خرید در خرده فروشی ها و به صورت یکجا است.

در چارتی که در زیر برای شما به نمایش گذاشته ایم، این موضوع نشان داده شده است که قیمت و ارزش آیفون های قبلی هنگام عرضه در نقاط مختلف جهان به چه شکل بوده است. دستگاه iPhone 6s در شرایطی که بخواهید آن را به صورت قرار دادی خریداری کنید با افزایش قیمت های جانبی اش، تقریبا با قیمتی ۱۱۸۹ پوندی به شما عرضه می شود که ۶۵۰ پوند گران تر از قیمت اصلی این گوشی است که به هیچ وجه، پول کمی محسوب نمی شود. همچنین درباره iPhone 6s Plus این قیمت ۱۲۵۴ پوند است که تفاوتی ۶۳۵ پوندی را با قیمت اصلی این گوشی داراست که بازهم اصلا به صرفه نیست.

در این تصویر شما می توانید این موضوع را مشاهده کنید که این دو اسمارتفون اپل در هر کشور با چه قیمتی به فروش رفته و کشور ها،طبق قیمتشان که به پوند است، از کم ترین به بیش ترین قیمت رتبه بندی شده اند.

2

در این تصویر شما تفاوت قیمت ها، هنگام خریداری از خرده فروشی ها وخریداری به صورت قرار دادی را مشاهده می کنید.

Capture 2

این چارت هم به صورت تصویری ، تمام کشور ها را با قیمت هایشان به نمایش گذاشته است.

Capture

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.