تصاویر لورفته نشان از ویژگی های جدید کروم کست دارد - تکفارس 
تصاویر لورفته نشان از ویژگی های جدید کروم کست دارد - تکفارس 

تصاویر لورفته نشان از ویژگی های جدید کروم کست دارد

پدرام علی نیا
۲۸ شهریور ۱۳۹۴ - 21:59
تصاویر لورفته نشان از ویژگی های جدید کروم کست دارد - تکفارس 

گوگل در حال آماده شدن برای ارائه یک نسخه جدید از کروم کست است که بنظر می‌رسد با آنچه تا بحال از این دانگل دیده بودیم، کمی متفاوت است. ۹to5 Google به تازگی توانسته تا به اسناد داخلی از جزئیات این محصول دست یابد. مانند تمام لیک شدن های دیگر، تصاویر منتشر شده خیلی واضح نیستند، که این موضوع باعث شده تا نتوان بدقت متوجه شد که با چه محصولی روبرو خواهیم بود.

در کنار تصاویر ناواضح، اطلاعاتی که منتشر شده حاکی از آن است که این دانگل از فناوری ۸۰۲.۱۱ac وایرلس پشتیبانی می‌کند. کروکست فعلی از فناوری ۸۰۲.۱۱ b/g/n پشتیبانی می‌کند.

2015-09-18-image-9

همچنین در این اخبار به این مورد اشاره شده است که این کروم کست امکان تنظیم فید برای محتوا را دارد، هنوز اطلاعات دقیق تری منتشر نشده است، اما بنظر می‌رسد که این فید برای استفاده از محتوای شبکه های اجتماعی است. ویژگی بعدی، قابلیت Fast Play است که می‌تواند باعث تسریع عمل تماشای محتوا شود.

مورد جدید بعدی Chromecast Audio است. این قابلیت این اجازه را به کاربر می‌دهد که دانگل کروم کست خود را بصورت مستقیم به هر اسپیکری با استفاده از کابل کمکی آن متصل کند. همچنین گفته شده که این دانگل قابلیت پشتیبانی چند اتاق را دارد که این بدین معناست که شما می‌توانید محتوای صوتی با کیفیت بالای خود را از تلفن و یا تبلت خود به سیستم صوتی منزلتان استریم کنید.

گوگل در نظر دارد تا این کروم کست جدید را در تاریخ ۲۹ سپتامبر، در یک رویداد رسانه ای معرفی کند، در حالیکه از پشتیبانی کروم کست از سرویس اسپاتیفای نیز، رونمایی خواهد کرد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.