آیا این تصاویر مربوط به Meizu Pro 5 می باشند؟ - تکفارس 
آیا این تصاویر مربوط به Meizu Pro 5 می باشند؟ - تکفارس 

آیا این تصاویر مربوط به Meizu Pro 5 می باشند؟

مسعود مقدم
۲۸ شهریور ۱۳۹۴ - 22:43
آیا این تصاویر مربوط به Meizu Pro 5 می باشند؟ - تکفارس 

مدل Pro 5 جدید ترین های اند کمپانی Meizu خواهد بود. هم اکنون مشخصات فنی و اطلاعاتی در رابطه با این نسخه در سر تا سر شبکه ی Weibo توسط آقایان Bai Yongxiang و VP Li Nan که موسس این شرکت هستند، به اشتراک گذاشته شده است و در حال حاضر تصاویری در دست است که به همین اسمارت فون نسبت داده می شوند. این تصاویر نیز در شبکه ی اجتماعی نام برده انتشار یافته اند اما اکانتی که آن ها را آپلود کرده است هیچ شباهتی به اکانت های رسمی Meizu ندارد.

Meizu Pro 5 به صفحه نمایش ۵.۷ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ با تراکم پیکسلی ۳۸۶ ppi، پردازنده ی هشت هسته ای Exynos 7420 با فرکانس ۲.۱ گیگاهرتز، چیپست گرافیکی Mali-T760 MP8، ۴ گیگابایت حافظه ی رم، حافظه ی داخلی ۶۴ گیگابایتی و دوربین های ۲۱ و ۵ مگاپیکسلی مجهز شده است. در همین رابطه، یک مدل از همین گوشی با پردازنده ی ۱۰ هسته ای Mediatek 6797 برای خریداران موجود خواهد بود.

این شرکت به خوبی می داند که چگونه باید توجه ها را به سوی خود متمرکز کند. به همین دلیل است که پرچمدار قبلی این شرکت در سال ۲۰۱۴ بالا ترین بنچمارک سال را توسط AnTuTu کسب کرد. Meizu Pro 5 هم چنین در تست GeekBench و در حالت تک هسته ای نمره ی ۱۵۵۰ و در حالت چند هسته ای نمره ی ۵۵۹۳ را دریافت کرد. این اعداد به ما می گویند که با یک اسمارت فون در حد و اندازه ی نوت ۵ البته از نظر پردازشی رو به رو هستیم.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید