تک بازی: معرفی بازی های Ketchapp – بخش دوم - تکفارس 
تک بازی: معرفی بازی های Ketchapp – بخش دوم - تکفارس 

تک بازی: معرفی بازی های Ketchapp – بخش دوم

پدرام علی نیا
۳۱ شهریور ۱۳۹۴ - 13:00
تک بازی: معرفی بازی های Ketchapp – بخش دوم - تکفارس 

درود اگر از طرفداران بازی‌های موبایلی بخصوص بازی‌هایی که در عین سادگی شما به چالش می‌کشند باشید، قطعا نام Ketchapp را شنیده اید و یا عناوینی را از این سازنده تجربه کرده‌اید. عناوینی ساده اما در عین حال چالش برانگیر و سرگرم کننده. تمامی بازی‌هایی که ساخته این شرکت هستند ایده‌ جالب و خلاقانه ای در ساخت آن‌ها وجود دارد.
در اکثر بازی‌های ساخته شده توسط این سازنده تنها عملی که باید انجام دهید این است که صفحه را لمس کنید. بله همین عمل ساده، تکراری و یکسان در طول بازی‌ها چنان سخت می‌شود که باورش ممکن نیست. در بازی‌های مختلف باید حواستان به موانع و یا تغییر مسیرهای موجود باشد. در مقاله قبلی سه عنوان از ساخته های این شرکت را به شما عزیزان معرفی کریدم، در این مقاله هم با معرفی ۳ بازی از این شرکت در خدمت شما هستیم:
Jelly Jump
jump

اولین عنوان از این سری، بازی جالب پرش ژله‌ای است. در این عنوان شما کنترل یک تکه ژله را بر عهده دارید که با هر بار لمس صفحه به سمت بالا می‌پرد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که با پرش‌های به موقع و در زمان درست از موانعی که راه شما را می‌بندند بگذرید و فرار کنید. در طول مسیر بازی می‌توانید مقادیری ژله جمع کنید تا وقتی مقدار آن به عدد ۲۰۰ رسید بتوانید یک تکه ژله جدید بسازید. تکه های جدید دارای شکل های متفاوتی هستند مثل تلویزیون، یک گوسفند کوچک، یک مکعب تو خالی و … . در این بازی هدف کسب امتیاز بالاتر و ثبت رکورد های بهتر است.

and jump apple jump myket jelly

Circle

circle

عنوان دوم بازی دایره است. شاید تا بحال بازی هایی را دیده باشید که یک دستگاه بزرگ دارای یک مسیر پیچیده و زیگ زاگی است و شما باید با حلقه ای که در دست دارید این مسیر را بدون تماس طی کنید. ایده اصلی این بازی هم همین مورد است. در این بازی شما یک حلقه دارید که با هر بار لمس صفحه کمی به سمت بالا می‌رود در طول مسیر باید طوری حلقه را نگهدارید که به مسیر برخورد نکند. همچنین این بازی دارای مسابقاتی درونی نیز هست که در آن بجای مسیری مسطح باید در یک مسیر حلقوی به دور خود بچرخید و به مسیر برخورد نکنید.

and circleapple circlemyket circle

Stick Hero

stick

عنوان پایانی این سری بازی Stick Hero است. نینجایی که باید آن را در طول مسیرش همراهی کنید. با هر بار لمس صفحه یک خط شروع به طولانی شدن می‌کند و شما باید با توجه به فاصله سکویی که نینجایتان روی آن قرار دارد و سکوی بعدی مقدار این خط را تعیین کنید. در طول مسیر آلبالوهایی هم وجود دارند که با جمع آوری آنها می‌توانید نینجاهای جدیدی را به خدمت بگیرید. همچنین در بازی یک حالت دیگر وجود دارد که در آن خط خودش شروع به طویل شدن می‌کند و شما باید با توجه به فاصله نینجا تا هندوانه‌ای که در برابر آن قرار دارد این مقدار را تعیین کنید، تا با ضربه‌ی جانانه‌ای به هندوانه!! به سکوی بعدی بپرید.

and stick apple stickmyket stick

 

امیدواریم از این سه عنوان لذت ببرید، عناوینی که می‌توانند ساعت‌ها شما را سرگرم کنند و یا وقتتان را هدر بدهند(!). اما در هر صورت همه‌ی ما به زمان هایی برای سرگرمی نیاز داریم، این عناوین می‌توانند این کار را برای شما به نحو احسنت انجام دهند. بازی هایی که چون امتحان مجدد آن‌ها به سادگی یک کلیک است، شما را ساعت‌ها میخکوب خود می‌کنند. منتظر بخش بعدی باشید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.