احتمال عرضه Huawei Nexus 6P با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی - تکفارس 
احتمال عرضه Huawei Nexus 6P با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی - تکفارس 

احتمال عرضه Huawei Nexus 6P با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی

امیرحسین
۲۹ شهریور ۱۳۹۴ - 16:57
احتمال عرضه Huawei Nexus 6P با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی - تکفارس 

بالاخره از زمان مورد نظر گوگل برای معرفی نسل جدید سری نکسوس، با خبر شدیم. غول جستجوگر ۲۹ سپتامبر را در نظر دارد. اما خبر امروز به موضوعی دیگر اشاره دارد. ادامه مطلب را با تکفارس باشید.

در کنار زمان معرفی دو اسمارت فون جدید گوگل (Nexus 5X ساخت ال جی و Nexus 6P ساخت هوآوی) از نام این دو دستگاه نیز مطلع شدیم. اما شایعه‌ای که امروز منتشر شده است، نشان از یک نکسوس با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی دارد. اتفاقی که در صورت رخ دادن، در سری نکسوس ب سابقه می‌باشد.

به گزارش “تکفارس” Huawei Nexus 6P اولین اسمارت فون این سری خواهد بود که به شما ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی را ارائه خواهد داد. اگر این شایعه صحت داشته باشد، قادرید تا این دستگاه را در سه مدل ۳۲، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی خریداری کنید. متاسفانه هنوز خبری از توفیق قیمت مدل ۱۲۸ گیگابایتی با مدل ۶۴ گیگابایتی آن در دست نیست. مدل سال قبل نکسوس، یعنی Nexus 6 فاصله قیمت ۵۰ دلاری را بین مدل‌های ۳۲ گیگابایتی و ۶۴ گیگابایتی خود می‌دید. درحالی که Nexus 9 با همین شرایط، ۸۰ دلار آمریکا بیشتر طلب می‌کرد.

با این وجود، تصور قابلیت ارتقا حافظه به وسیله حافظه خارجی بسیار دور از ذهن است. در کنار عرضه مدل ۱۲۸ گیگابایتی Nexus 6P، این مسئله دلیل دیگری نیز دارد. زیرا گوگل بدین وسیله قادر است تا سرویس ذخیره سازی ابری خود را به خریداران ارائه دهد. همچنین شایعاتی پیش از این منتشر شده بود که به ما نشان می‌دهد که LG Nexus 5X در دو مدل ۱۶ و ۳۲ گیگابایتی عرضه خواهد شد. به نظر می‌رسد که این دستگاه نسبت به برادر بزرگتر خود (Huawei Nexus 6P) قدری به صرفه‌تر است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید