Lenovo Vibe X3 از تست Geekbench گذشت و اسنپدراگون ۸۰۸ آن نمایان شد - تکفارس 
Lenovo Vibe X3 از تست Geekbench گذشت و اسنپدراگون ۸۰۸ آن نمایان شد - تکفارس 

Lenovo Vibe X3 از تست Geekbench گذشت و اسنپدراگون ۸۰۸ آن نمایان شد

وحید درگایی
۳۱ شهریور ۱۳۹۴ - 01:30
Lenovo Vibe X3 از تست Geekbench گذشت و اسنپدراگون ۸۰۸ آن نمایان شد - تکفارس 

همین ماه بود که سازمان TENAA دستگاهی با نام Lenovo Vibe X3 را ثبت کرد. همچنین این سازمان ازین موضوع خبر داد که پردازنده درون دستگاه اسنپدراگون ۸۰۸ است که به این معناست این دستگاه از پردازش گری ۸ هسته ای و در کنار آن از کارت گرافیک Aderno 418 برای پردازش های این کوشی استفاده خواهد کرد. ولی برخلاف شایعاتی که می گفت این گدجت از صفحه نمایشی ۵ اینچی بهره می برد، ظاهرا قرار است صفحه نمایش این دستگاه ۵.۵ اینچی باشد.

همین چند روز پیش بود که این دستگاه لنوو تستی را در GeekBench گذرانده و آمار های آن به بیرون درز پیدا کرده است. نتایج آن نیز به این صورت بودند که در قسمت تک هسته ای پردازش گر امتیاز ۸۶۳ را بدست آورده است و در قسمت چند هسته ای ۳۱۶۷ را ثبت کرده است. این دستگاه با ۶ هسته که روی سرعت ۱.۴۴ گیگاهرتز قرار دارند و ۳ گیگابایت رم این امتیازات را به ثبت رسانده است. همچنین باید این نکته را ذکر کرد که اندروید این دستگاه ۵.۱.۱ است.

اگر بخواهیم از یک زاویه دیگر به موضوع نگاه کنیم باید این قضیه را درنظر بگیریم که Meizu MX5 Pro که قرار است در همین هفته معرفی شود توانسته در همین تست به بنچمارک ۱۵۵۰ در قسمت تک هسته و ۵۵۹۳ در قسمت چند هسته دست پیدا کند که امتیاز بسیار بالایی برای میزو و چیپست Exynos 7420 اش محسوب می شود. در یک کلام و جمع بندی می توان گفت که Vibe X3 یک دستگاه میان رده به شمار می رود.

با تایید TENAA و حالا این تست گیکبنچ باید خودمان را آماده معرفی این دستگاه سازیم.v-a.png- width=-554- height=-400- alt=-Lenovo Vibe X3 is benchmarked--

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید