تصویر جدید Meizu MX5 Pro بدنه ی فلزی آن را تایید می کند - تکفارس 
تصویر جدید Meizu MX5 Pro بدنه ی فلزی آن را تایید می کند - تکفارس 

تصویر جدید Meizu MX5 Pro بدنه ی فلزی آن را تایید می کند

مسعود مقدم
۳۱ شهریور ۱۳۹۴ - 01:32
تصویر جدید Meizu MX5 Pro بدنه ی فلزی آن را تایید می کند - تکفارس 

تصویر جدیدی که از Meizu Pro 5 منتشر شده است، نوید ِ آغاز ورود این اسمارت فون به دنیای مجازی، اطلاعات و شایعات را می دهد. رندری که در پایین مشاهده می کنید گوشی نام برده را در رنگ Dark Gray با سیستم عامل Flyme 5.0 OS نشان می دهد.

gsmarena_022202

شایعات قبلی در مورد Pro 5 چندین روز قبل به اشتراک گذاشته شد که شامل مشخصات فنی مختصر و چندین تصویر از آن بودند. تضادی که در این تصاویر وجود دارد این است که تصاویر قبلی این گوشی را تحت سیستم عامل اندروید نشان می دادند و در حال حاضر این امر نقطه ی مبهمی در بین اطلاعات این دستگاه Meizu بوده که امیدواریم تکلیف آن هر چه زود تر مشخص شود.

شایعات روز های قبل خبر از یک گوشی با پردازنده ی Exynos 7420 یا Helio X20، رم ۴ گیگابایتی، دوربین ۲۱ مگاپیکسلی و صفحه نمایش ۵.۵ یا ۵.۷ اینچی با وضوح فول اچ دی می دادند. انتظار می رود قیمت حدودی این اسمارت فون در بازار چین در حدود ۵۰۰ دلار باشد.

با یک نگاه اجمالی به تصویر بالا به راحتی می توان دریافت که طراحی این گوشی شباهت بسیار زیادی به آیفون ۶ دارد و این نقطه ضعف تیم طراحی کمپانی Meizu را نشان می دهد. تنها تفاوتی که این گوشی با آیفون ۶ دارد، شکل و محل قرارگیری دوربین به علاوه ی دکمه ی هوم آن است و می توان گفت در بقیه ی موارد شباهت گوشی به میزان بسیار زیادی به نسل ششم آیفون دارد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.