بخشی از مشخصات Galaxy O5 در تست GFXbench لو رفت؛ دستگاهی پایین رده - تکفارس 
بخشی از مشخصات Galaxy O5 در تست GFXbench لو رفت؛ دستگاهی پایین رده - تکفارس 

بخشی از مشخصات Galaxy O5 در تست GFXbench لو رفت؛ دستگاهی پایین رده

وحید درگایی
۳۱ شهریور ۱۳۹۴ - 02:09
بخشی از مشخصات Galaxy O5 در تست GFXbench لو رفت؛ دستگاهی پایین رده - تکفارس 

ماه پیش بود که ما خبر از دستگاهی با کد رمز SM-G600 دادیم که قرار بود با نام Samsung Galaxy O7 معرفی شود. حالا صحبت هایی حول این موضوع در جریان است که این دستگاه مرکز ارتباط بین سامسونگ و اکولوس است. همچنین اخبار دیگری که در گردش است ازین موضوع خبر می دهد که سامسونگ برای ۲۳ سپتامبر برنامه ای را تدارک دیده که خط O را رونمایی سازد.

در کنار Galaxy O7 دستگاه دیگری نیز ظاهرا آماده رونمایی است و آن با کد رمز SM-G550 و نام بازاری Galaxy O5 در حال آماده سازی برای معرفی است. حالا ظاهرا این دستگاه توانسته راه خودش را به تست GFXbench بیابد و خودش را در آن قسمت مورد آزمایش قرار دهد ولی متاسفانه در این بین از مشخصات پایین رده اش رونمایی شده است. برای شروع می توان از صفحه نمایش ۵ اینچی این دستگاه صحبت کرد که از کیفیتی HD بهره می برد. پردازنده این گوشی Exynos 3475 است که قرار است با ۴ هسته پردازشی و سرعت تنظیم شده روی ۱.۳ گیگاهرتز در کنار کارت گرافیک Mali- T720  و رم ۱ گیگابایتی وظیفه انجام کارهای پردازشی را در این گوشی به عهده گیرد. در این دستگاه قرار است ۸ گیگابایت حافظه داخلی وجود داشته باشد و فقط ۴.۵ گیگابایت آن را بتوان مورد استفاده قرار داد. دوربین های این دستگاه پایین رده، ۸ و ۵ مگاپیکسلی هستند و قابلیت NFC نیز به همراه گوشی به بازار عرضه نمی شود. اندروید پیش فرض این دستگاه نیز ۵.۱.۱ است.

popo.png- width=-278- height=-500- alt=-GFXBench reveals partial list of specs for the Samsung Galaxy O5--

اگر کمی به اخبار مربوط به سری O برگردیم به خبری که ماه قبل درباره Galaxy O7 منتشر شد می رسیم که با توجه به این موضوع که تست انتوتوی این دستگاه گرفته شده بود می گفت این دستگاه قرار است با اسنپدراگون ۴۱۰ عرضه شود و این به این معناست که گرافیک این گوشی نیز  Aderno 306 است. رم به کار گرفته شده در این دستگاه ۱ گیگابایت است و حافظه داخلی نیز مانند O5 8 گیگابایت است که احتمالا ۴.۵ گیگابایت آن در اختیار خریدار قرار گیرد. دوربین این دستگاه ولی ۱۳ مگاپیکسلی و ۵ مگاپیکسلی است که نسبت به شماره ۵ همین سری پیشرفته تر به شمار می آید.

اگر اخبار مربوطه به سری O ربطی به اکولوس پیدا کنند خبری راجع به این مسئله باید تا آخر همین هفته منتشر شود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید