تصویری از نسل دوم Microsoft Band لیک شد - تکفارس 
تصویری از نسل دوم Microsoft Band لیک شد - تکفارس 

تصویری از نسل دوم Microsoft Band لیک شد

مسعود مقدم
۳۱ شهریور ۱۳۹۴ - 02:33
تصویری از نسل دوم Microsoft Band لیک شد - تکفارس 

اولین نسل Microsoft Band یک گجت پوشیدنی جالب بود اما به دلیل طراحی معمولی ای که داشت باعث شد بسیاری آن را از نظر ظاهری نپسندند. طبیعتا مایکروسافت قصد دارد تا با سری جدید این ساعت ها مشکلات قبلی را برطرف کرده و قابلیت های بی نظیری را به کاربران خود ارائه دهد.

با توجه به تصویر پایین به جرات می توان گفت که Microsoft Band 2 طراحی زیبایی دارد. این در حالیست که این دستگاه به یک صفحه نمایش خمیده مجهز شده است و راحتی بیشتری در موقع کار کردن به کاربر القا می کند. تصویر پایین بند پلاستیکی این ساعت را نشان می دهد اما انتظار می رود که مدل فلزی نیز در کار باشد.2015-09-21-image-3

یکی از بزگترین تغییراتی که در طراحی این ساعت اتفاق افتاده است، کشیده شدن بیشتر باتری آن در زیر صفحه نمایش است که باعث شده تا نمایشگر نیز طول بیشتری پیدا کند و بر روی دست راحت تر بنشیند که حتما باعث می شود تا در طول روز کاربر احساس یک جسم اضافی بر روی دست خود نداشته باشد.

هیچ گونه اطلاعاتی از سحت افزار این ساعت در دسترس نیست اما به هر حال گفته می شود که مایکروسافت سنسور های بیشتری را در آن تعبیه خواهد کرد. این در حالیست که نسل اول این ساعت ها به سنسور های ضربان قلب، سنسور شتاب سنج، GPS، سنسور عکس العمل به تغییرات پوست، UV و حسگر دمای پوست مجهز شده بود.

انتظار می رود تا در کنفرانس ششم اکتبر مایکروسافت در کنار معرفی از Microsoft Band 2، شاهد رونمایی از Surface Pro 4 و لومیا های جدید نیز باشیم.

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.