یک دختر خوش شانس کالیفرنیایی، iPhone 6s اش را ۳ روز زودتر از موعد مقرر دریافت کرد - تکفارس 
یک دختر خوش شانس کالیفرنیایی، iPhone 6s اش را ۳ روز زودتر از موعد مقرر دریافت کرد - تکفارس 

یک دختر خوش شانس کالیفرنیایی، iPhone 6s اش را ۳ روز زودتر از موعد مقرر دریافت کرد

وحید درگایی
۳۱ شهریور ۱۳۹۴ - 13:55
یک دختر خوش شانس کالیفرنیایی، iPhone 6s اش را ۳ روز زودتر از موعد مقرر دریافت کرد - تکفارس 

قطعا یک آیفون ۶اس روز گلد می تواند یکی از بهترین تصویر هایی باشد که دلتان می خواهد بعد از بیدار شدن ببینید، مخصوصا زمانی که اصلا انتظار آن را تا چند روز دیگر ندارید. حالا یکسری اتفاقات عجیب دست به دست هم داده اند تا طراح گرافیکی ای در سن دیگو به نام آدرین، iPhone 6s قرار دادی اش را که از شرکت AT&T خریداری کرده بدست آورد و توییتر را برای تصاویر آیفونش متحیر سازد. داشتن آیفون از یک طرف باعث خوشحالی فراوان است ولی از طرف دیگر مشهور شدن در سال ۲۰۱۵ به وسیله آن لذت دیگری دارد.

به هر حال، نقل و انتقال ایفون های سفارشی در حال طی کردن مراحل خودش است و پیش بینی می شود که تا ۲۵ سپتامبر تحویل دادن آن ها به مشتریان آغاز گردد. چند روز پیش بود که چند تن از خریداران در چند کشور مشخص نشده آگاه شدند که دستگاه هایشان به زودی به دستشان خواهد رسید. البته تمام این تاخیر ها برای ارسال محصولات به این دلیل است که اپل می خواهد تا قبل از عرضه رسمی توسط خودش کسی دیگر این محصول را دریافت نکند ولی همیشه اوضاع مطابق میل پیش نمی رود و این یکی از آن موقع ها بود.

iPhone-6s-in-the-wild

iPhone-6s-in-the-wild.jpg- style=-visibility- hidden

ازین مسائل که بگذریم، آدرین در اکانت فیسبوکش توانسته کمی شور و هیجان به هواداران پروپا قرص آیفون تزریق کند. او با گرفتن ویدیو هایی با دوربین ۱۲ مگاپیکسلی آیفونش سعی در نمایان کردن کیفیت این دوربین را داشته و یکسری تصاویر را نیز از اسمارتفون جدیدش تهیه کرده و بر روی اکانت توییتر اش قرار داده است.همچنین با تست کردن آیفونش در تست Geekbench و بدست آوردن امتیاز ۲۳۹۱ در تک هسته ای و ۴۸۰۶ در چند هسته ای همه را شگفت زده کرده چرا که در هنگام رونمایی، نمراتی که این دستگاه بدست آورده بود در قسمت تک هسته ۱۶۰۹ و چند هسته ۲۸۷۹ بودند که نسبت به چیزی که حالا منتشر شده بسیار پااین به نظر می رسند.

 

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.