آلکاتل OneTouch Flash 2 را برای بازار آسیا معرفی کرد - تکفارس 
آلکاتل OneTouch Flash 2 را برای بازار آسیا معرفی کرد - تکفارس 

آلکاتل OneTouch Flash 2 را برای بازار آسیا معرفی کرد

امیرحسین
۳۱ شهریور ۱۳۹۴ - 21:27
آلکاتل OneTouch Flash 2 را برای بازار آسیا معرفی کرد - تکفارس 

دقایقی قبل، شرکت آلکاتل از اسمارت فون اندرویدی جدید خود رونمایی کرد. این دستگاه که OneTouch Flash 2 نام دارد؛ یک گوشی هوشمند متوسط خواهد بود که برای هفت بازار آسیایی در نظر گرفته شده است. ادامه مطلب را با تکفارس باشید. OneTouch Flash 2 دارای یک صفحه نمایش ۵ اینچی تاچ اسکرین با رزولوشن ۷۲۰p خواهد بود. دوربین اصلی این دستگاه، که ۱۳ مگاپیکسلی خواهد بود؛ از سنسور Samsung ISOCELL بهره خواهد برد. برای این دوربین دو فلش LED در نظر گرفته شده است. همچنین دوربین جلوی آن نیز ۵ مگاپیکسلی با فلش LED، مخصوص تصاویر سلفی ذکر شده است. حافظه رم این دستگاه ۲ گیگابایتی و حافظه داخلی آن نیز ۱۶ گیگابایتی با قابلیت ارتقا به وسیله کارت حافظه خواهد بود. ظرفیت باتری OneTouch Flash 2 از معدود نقاط قوت آن است. ۳۰۰۰ میلی‌آمپرساعت گنجایش باتری این دستگاه می‌باشد.


چیپست اسمارت فون جدید آلکاتل MediaTek MT6753 خواهد بود. پردازنده هشت هسته‌ای آن نیز ۱.۳ گیگاهرتز دقت پردازش خواهد داشت. این دستگاه با اندروید ۵.۱ لالی پاپ و پشتیبانی از LTE و دو سیم‌کارت همزمان عرضه خواهد شد.

این محصول جدید آلکاتل به زودی توسط FlipKart در هند عرضه خواهد شد. همچنین عرضه OneTouch Flash 2 در کشورهای فلیپین، تایوان، اندونزی، ویتنام، مالزی و سنگاپور به عرضه Lazada خواهد بود. ضمن اینکه قیمت این دستگاه هنوز اعلام نگردیده است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید