Coolpad از اسمارت فون ۵۰دلاری خود پرده برداشت - تکفارس 
Coolpad از اسمارت فون ۵۰دلاری خود پرده برداشت - تکفارس 

Coolpad از اسمارت فون ۵۰دلاری خود پرده برداشت

امیرحسین
۳۱ شهریور ۱۳۹۴ - 21:49
Coolpad از اسمارت فون ۵۰دلاری خود پرده برداشت - تکفارس 

شرکت چینی Coolpad که به عرضه گوشی‌های هوشمند مشغول است؛ از اسمارت فون بسیار به صرفه خود که تنها ۵۰ دلار آمریکا قیمت گذاری شده است؛ پرده برداری کرد. ادامه مطلب را با تکفارس باشید.این دستگاه که Rogue نام دارد؛ تنها با قیمت ۵۰ دلار آمریک عرضه خواهد شد. شما قادرید تا این دستگاه را از روز ۳۰ سپتامبر در فروشگاه‌های T-Mobile واقع در ایالات متحده آمریکا خریداری کنید. البته این تنها گزینه پیش رو نیست؛ زیرا این خرده فروشی، گجت موردنظر را به صورت آنلاین نیز به فروش خواهد رساند.

این دستگاه به صرفه دارای پردازنده دو هسته‌ای با قدرت پردازش ۱.۱ گیگاهرتز و چیپست Snapdragon (مدل آن مشخص نیست) خواهد بود. صفحه نمایش Rogue با صفحه نمایش ۴ اینچی WVGA عرضه خواهد شد. این دستگاه با رم ۱ گیگابایتی و حافظه داخلی ۴ گیگابایتی به دست خریداران خواهد رسید. البته قادرید از کارت حافظه (حداکثر ۳۲ گیگابایتی) نیز استفاده کنید.

مشخصات دوربین این دستگاه نیز ذکر شده است. دوربین اصلی ۲ مگاپیکسلی و دوربین جلوی VGA برای یک اسمارت فون ۵۰ دلاری نکته منفی به حساب نخواهد آمد. این گوشی هوشمند که با اندروید ۵.۱ لالی پاپ عرضه خواهد شد؛ از LTE نیز پشتیبانی خواهد کرد.

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید