One A9 در اکتبر عرضه خواهد شد | Butterfly 3 در همین ماه - تکفارس 
One A9 در اکتبر عرضه خواهد شد | Butterfly 3 در همین ماه - تکفارس 

One A9 در اکتبر عرضه خواهد شد | Butterfly 3 در همین ماه

امیرحسین
۱ مهر ۱۳۹۴ - 01:25
One A9 در اکتبر عرضه خواهد شد | Butterfly 3 در همین ماه - تکفارس 

درحالی که شرکت HTC برای رویداد معرفی از اسمارت فون‌های جدید خود در ۲۹ سپتامبر آمده می‌شود؛ هفته آینده روز اعلام شده فرا خواهد رسید. قرار است تا در این مراسم، از دو دستگاه Butterfly 3 و One A9 رونمایی گردد. ادامه مطلب را با تکفارس باشید.دستگاه Butterfly 3 در این رویداد معرفی خواهد شد. اما متاسفانه خبری از One A9 نخواهد بود. اما تلخی این موضوع برای هواداران HTC، با خبر حضور +One M9 به در رویداد روز ۲۹ سپتامبر به دست فراموشی سپرده خواهد شد. به نظر می‌رسد که این دستگاه، مدل بهبود یافته One M9 باشد.

بر اساس اطلاعاتی که منتشر گردید؛ محصول جدید شرکت تایوانی در ماه اکتبر عرضه خواهد شد. گفته می‌شود که HTC قصد دارد این دستگاه را در چند شهر ایالات متحده عرضه کند. البته این موضوع در ابتدا رخ خواهد داد. زیرا این دستگاه را در بازارهای بیشتری خواهیم دید.

اسمارت فون جدید شرکت HTC، یعنی One A9 با چیپست Qualcomm Snapdragon 617 SoC روانه بازار خواهد شد. نمایشگر این دستگاه ۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰p تاچ اسکرین خواهد بود. ۲ گیگابایت حافظه رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا نیز از دیگر مشخصات این دستگاه است. دوربین اصلی این دستگاه ۱۳ مگاپیکسلی با OIS و دوربین جلوی آن نیز ۴ مگاپیکسلی Ultra Pixel مخصوص تصاویر سلفی خواهد بود. این دستگاه که دارای اسکنراثر انگشت نیز خواهد بود؛ به همراه باتری ۲۱۵۰ میلی آمپری عرضه خواهد شد. گفته می‌شود که One A9 با اندروید ۶.۰ مارشمیلو به دست خریداران رسد. ضمن اینکه هنوز قیمت این دستگاه اعلام نشده است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.