سیانوژن پشتیبانی خود را برای دستگاه‎های میان رده بیشتر کرد - تکفارس 
سیانوژن پشتیبانی خود را برای دستگاه‎های میان رده بیشتر کرد - تکفارس 

سیانوژن پشتیبانی خود را برای دستگاه‎های میان رده بیشتر کرد

پدرام علی نیا
۱ مهر ۱۳۹۴ - 13:13
سیانوژن پشتیبانی خود را برای دستگاه‎های میان رده بیشتر کرد - تکفارس 

سیانوژن در بلاگ رسمی این شرکت اعلام کرده است که تلفن‌های همراه اندرویدی بیشتری را از رده متوسط تحت پوشش خود قرار خواهد داد، مانند نسل دوم موتورولا Moto E و نسل سوم موتورولا Moto G. هر دو این مدل‏ها هم اکنون می‌توانند از سیانوژن مد ۱۲ بهره ببرند. برای اولین بار از زمان سیانوژن مد ۷ مدل های ساخت شده شرکت هوآوی مانند هوآوی Honor 4، هوآوی Honor 4X ، هوآوی اسند میت ۲، و هوآوی اسنپتو می‌توانند از سیانوژن استفاده کنند.

درحالیکه هم اکنون تلفن‌های میان رده‌ی بیشتری می‌توانند به شما امکان استفاده از این رام با قابلیت سفارشی سازی بسیار بالا را، بدهند، سیانوژن اعلام کرده است که همچنان در حال کار برروی این رام هستند تا بتوانند آن را برای پرچمدارانی مانند اچ تی اس وان ام ۹، سامسونگ گلکسی اس۶ و ال جی جی ۴ آماده کنند. در حال حاضر نسخه‌ی کره‌ای ال جی جی۳، نسخه‌های چینی و ژاپنی سامسونگ گلکسی اس۵ و نسخه‌ی دو سیم کارته اچ تی سی وان ام ۸ می‌توانند با آخرین نسخه این رام کار کنند. این پشتیبانی به سمت دستگاه‌هایی مانند Xiaomi Mi 3w و Xiaomi Mi 4 نیز در حال توسعه است.

اگر مشتاقید بدانید تلفن همراهتان در حال حاضر می‌تواند از این رام پشتیبانی کند یا خیر به وبسایت سیانوژن سری بزنید. در آنجا می‌توانید تصاویر تلفن های اندرویدی که قابلیت استفاده از این رام را دارند را ببینید. یک جستجوی کوچک در سایت خاطرات تلفن هایی را دوباره زنده کرد، دستگاه‌هایی مثل موتورولا DROID BIONIC، سامسونگ گلکسی نوت۲ و اچ تی سی وان ایکس.

wiki

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.