تصاویر رندر شده جدید جلوه‎ی زیبایی از بلک‎بری ونیس نشان می‎دهند - تکفارس 
تصاویر رندر شده جدید جلوه‎ی زیبایی از بلک‎بری ونیس نشان می‎دهند - تکفارس 

تصاویر رندر شده جدید جلوه‎ی زیبایی از بلک‎بری ونیس نشان می‎دهند

پدرام علی نیا
۱ مهر ۱۳۹۴ - 15:32
تصاویر رندر شده جدید جلوه‎ی زیبایی از بلک‎بری ونیس نشان می‎دهند - تکفارس 

 

تا به الان اخبار لیک شدن زیادی در مورد بلک بری ونیس شنیده ایم و مطمئن هستیم که دستگاه بعدی این کمپانی برای ارائه خواهد بود، مگر اینکه در لحظه آخر تصمیم عوض شود. متاسفانه هنوز به صورت رسمی تاریخی برای انتشار این محصول مشخص نشده است.

چه چیزی ونیس را تا به این جذاب کرده است؟ خب اول اینکه این دستگاه یک اسمارت فوت ساخته‌ی بلک بری است که از سیستم عامل اندروید استفاده می‌کند، و با توجه به تصاویر لیک شده، این سیستم عامل نسخه‌ی خام اندروید است که از هیچ پوسته‌ای استفاده نمی‌کند. دوم اینکه صفحه نمایش در دو طرف خمیده است مانند آنچه در گلکسی اس۶ ادج دیدیم. سوم اینکه این دستگاه یک فبلت است با کیبورد فیزیکی که بصورت کشویی در دسترس است، چیزی که این روزها کم دیده می‌شود.

همچنین فعلا می‌دانیم که این دستگاه در دو رنگ ارائه خواهد شد، سفید و مشکی. اما به تازگی یکی از طرفداران این محصول اقدام به طراحی و رندر تصاویری کرده است که درآن‌ها نشان دهد تا این تلفن در رنگ‌های دیگر هم زیبا خواهد بود. رنگ هایی مثل سفید، آبی روشن، بنفش، نقره‌ای، قرمز و مشکی. با اینکه این رنگ ها فوق العاده بنظر می‌رسند اما نمی‌توان از بلک بری انتظار داشت تا تمامی این رنگ ها را منتشر کند، اما ما مدل محدود این دستگاه با رنگ قرمز خاص فراری را مشاهده کرده‌ایم پس شاید بتوانیم این رنگ ها را نیز ببینیم.

انتظار می‌رود تا بلک بری ونیس با چیپست ۶هسته‌ای اسنپدراگون ۸۰۸، ۳گیگابایت رم، دوربین ۱۸ مگاپیکسلی اصلی مجهز به لرزشگیر عرضه شود. قیمت و تاریخ ارائه هنوز مشخص نیست.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.