Galaxy S7 نیز در دو نسخه ی Flat و Edge ساخته خواهد شد - تکفارس 
Galaxy S7 نیز در دو نسخه ی Flat و Edge ساخته خواهد شد - تکفارس 

Galaxy S7 نیز در دو نسخه ی Flat و Edge ساخته خواهد شد

مسعود مقدم
۲ مهر ۱۳۹۴ - 02:13
Galaxy S7 نیز در دو نسخه ی Flat و Edge ساخته خواهد شد - تکفارس 

دو اسمارت فون پرطرفدار Galaxy S6 و Galaxy S6 Edge در حال حاضر ۶ ماه است که در بازار جهانی حضور فعال دارند. این بدین معناست که تنها ۶ ماه دیگر با رونمایی از سری جدید پرچمدار های سامسونگ فاصله داریم و شایعات و اخبار از همین روز ها قوت گرفته اند.

چندی پیش ما درباره پرچمدار های  سامسونگ در دو نسخه ی ۵.۲ و ۵.۸ اینچی شنیده بودیم. حال Sammobile تایید کرده است که اس ۷ نیز مانند نسل ششم پرچمدار های کهکشانی در دو نسخه ی معمولی و نسخه ی لبه دار طراحی خواهد شد که البته در مورد اندازه ی آن ها حرفی زده نشده است. در ادامه این سایت گفت که شماره ی مدل پرچمداران بعدی SM-G930 و SM-G935 خواهد بود.

سامسونگ این دستگاه را ” قهرمان ” خطاب می کند که بیشتر جنبه ی تبلیغاتی دارد. کل پروژه ی ساخت گلکسی اس ۷ ” Project Lucky ” یا پروژه ی شانس ” شناخته می شود. احتمالا این دستگاه ها دارای پردازنده ی Exynos 8890 به همراه Snapdragon 820 باشند.

این منبع رسمی هم چنین گفته است که اس ۷ به صورت رسمی در کشور های آمریکا، کانادا، چین و کره ی جنوبی به همراه کشور های اروپایی توضیع خواهد شد و این بدین معنا نیست که کشور های دیگر از خرید آن محروم خواهند ماند بلکه پروسه ی انتقال آن ها از این کشور ها به دیگر مناطق چند روزی به طول خواهد انجامید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید