تنوع رنگ HTC One A9 در چند عکس منتشر شده لو رفت - تکفارس 
تنوع رنگ HTC One A9 در چند عکس منتشر شده لو رفت - تکفارس 

تنوع رنگ HTC One A9 در چند عکس منتشر شده لو رفت

وحید درگایی
۲ مهر ۱۳۹۴ - 15:45
تنوع رنگ HTC One A9 در چند عکس منتشر شده لو رفت - تکفارس 

۲۹ سپتامبر روز جذابی برای هواداران اندروید به شمار می رود. در این زمان قرار است گوگل دو محصول جدیدش یعنی Nexus 5X و Nexus 5Pکند را معرفی کند و در کنار آن HTC به دنبال معرفی دستگاه جدیدش یعنی HTC A9 ملقب به Aero است.

دستگاهی که در ابتدا با نام Aero شروع به شایعه پراکنی کرد به نظر می رسد که حالا با تغییر نامش به HTC One A9 آماده ظهور در بازار های دنیا باشد. شایعات مربوط به این دستگاه واقعا از معدود شایعات گیج کننده بازار بودند چرا که هرکدام دیگری را نقض می کردند. در بازه ای شایعات می گفت که این دستگاه ، یک اسمارتفون میان رده خواهد بود ولی جدیدا شایعات مربوط به پرچمدار بودن این دستگاه قوت گرفته و به نظر هم می رسد که این دستگاه یک پرچمدار باشد. حالا در تصاویری که @evleaks منتشر کرده است می توانیم تنوع رنگ این دستگاه را هنگام عرضه به بازار تماشا کنیم.

این دستگاه قرار است در رنگ های طلایی اسیدی ، نقره ایه عقیقی، نارسنگ عمیق، خاکستری کربنی، رز طلایی و آهن زده شده به بازار عرضه شود.

طبق گزارشاتی که می گویند این دستگاه قرار است به صورت یک دستگاه میان رده به بازار عرضه شود ، HTC A9 قرار است با ضخامت ۷ میلی متری به بازار عرضه شود و بر روی آن یک صفحه نمایش ۵ اینچی با کیفیت Full HD قرار گیرد. به عنوان پردازنده این دستگاه در صدد است که از اسنپدراگون ۶۱۷ استفاده کند و در کنار آن ۲ گیگابایت رم قرار دهد. دوربین این دستگاه قرار است یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با فرآیند UltraPixel باشد. حافظه این دستگاه ۱۶ گیگابایتی و قابل افزایش است و باتری ۲۱۵۰ میلی آمپری وظیفه انرژی رسانی در دستگاه را به عهده گرفته است و در کنار تمام این مشخصات یک اسکنر اثر انگشت نیز قرار دارد.

در قسمت زیر تصاویر مربوط به انواع رنگ های این دستگاه را مشاهده می کنید. کدام رنگ را می پسندید؟

3

2

1

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.