اطلاعاتی از تبلت ۱۳.۷ اینچی ZTE Axon لیک شد - تکفارس 
اطلاعاتی از تبلت ۱۳.۷ اینچی ZTE Axon لیک شد - تکفارس 

اطلاعاتی از تبلت ۱۳.۷ اینچی ZTE Axon لیک شد

امیرحسین
۲ مهر ۱۳۹۴ - 23:00
اطلاعاتی از تبلت ۱۳.۷ اینچی ZTE Axon لیک شد - تکفارس 

شرکت ZTE در حال برنامه ریزی برای ساخت تبلت جدیدی از سری Axon می‌باشد. این تبلت که در سال ۲۰۱۶ عرضه خواهد شد؛ توسط GFXBench لیک شد. ادامه مطلب را با ما همراه باشید.

این شرکت پیش از این نیز تبلت A2015 را برای بازار چین عرضه کرد و حالا هم خریدارن محصولات ZTE می‌توانند از عرضه یک تلبت دیگر از سری Axon خوشحال باشند.

GFXBench اطلاعاتی مربوط به محصول جدید شرکت چینی منتشر نمود. به عنوان مثال، ZTE Axon با صفحه نمایش ۱۳.۷ اینچی روانه بازار خواهد شد. رزولوشن تصویر این دستگاه ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ نیز خواهد بود. با این حساب عدد جلوی ppi این دستگاه ۱۶۰ می‌باشد. یکی از قویترین چیپست‌های موجود در بازار، یعنی Snapdragon 810 محصول شرکت کوالکام نیز از پردازنده هشت هسته‌ای این دستگاه پشتیبانی خواهد کرد. ضمن اینکه دقت پردازش این اسمارت تبلت ۱.۹ گیگاهرتز گزارش شده است. پردازنده گرافیکی آن نیز Adreno 430 می‌باشد.

ZTE Axon tablet runs through GFXBench

حافظه رم ZTE Axon نیز اعلام شده است. ۳ گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه قابل ارتقا (حداکثر تا ۱۲۸ گیگابایت) زوج خوبی خواهند شد. دوربین اصلی جدیدترین تبلت شرکت چینی ۷ مگاپیکسلی و دوربین جلوی آن نیز ۲ مگاپیکسلی مخصوص تصاویر سلفی عنوان شده است. این دستگاه با سیستم عامل اندروید ۵.۰.۲، پشتیبانی از ۴G LTE و NFC به دست شما خواهد رسید.

هنوز خبری از قیمت این دستگاه منتشر نشده است اما جای امیدواری وجود که تبلت ۱۳.۷ اینچی شرکت ZTE قبل از تایید رسمی قیمت‌‍‌گذاری گردد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.