Samsung Galaxy Tab E توسط واریزون در ایالات متحده عرضه می‌شود - تکفارس 
Samsung Galaxy Tab E توسط واریزون در ایالات متحده عرضه می‌شود - تکفارس 

Samsung Galaxy Tab E توسط واریزون در ایالات متحده عرضه می‌شود

امیرحسین
۲ مهر ۱۳۹۴ - 22:23
Samsung Galaxy Tab E توسط واریزون در ایالات متحده عرضه می‌شود - تکفارس 
دقایقی قبل اعلام شد که Galaxy Tab E توسط خرده فروشی واریزون در ایالات متحده عرضه خواهد شد. برای اخبار بیشتر ادامه مطلب را از دست ندهید.

بر خلاف Samsung Galaxy Tab S2، تبلت دیگر این شرکت یعنی Galaxy Tab E یک گجت سطح بالا نیست. این دستگاه در طرح “تبلت خانواده” که توسط واریزون اجرا خواهد شد؛ به فروش ‌می‌رسد. جزئیات این طرح از این قرار است که خریداران توسط Muti User Mode به صورت چندکاربره به سرویس‌هایی نظیر نت‌فلیکس و Hulu دسترسی داشته باشند. ضمن اینکه Galaxy Tab E با اندروید ۵.۱.۱ لالی پاپ عرضه خواهد شد.

Capture

Captur1e

Capt1ure

صفحه‌نمایش این دستگاه ۹.۶ اینچی با رزولوشن ۸۰۰ × ۱۲۸۰ ذکر شده است. این دستگاه دارای پردازنده هشت هسته‌ای خواهد بود. البته هنوز چیپست آن اعلام نگردیده است. دوربین اصلی ۵ مگاپیکسلی و دوربین جلوی آن ۲ مگاپیکسلی از مشخصات دوربین این دستگاه می‌باشد. باتری این دستگاه ۷۳۰۰ میلی‌آمپرساعت گنجایش خواهد داشت و حافظه داخلی آن نیز ۱۶ گیگابایتی خواهد بود. اگر قصد خرید این دستگاه را دارید؛ باید بگویم که یک microSD نیز تهیه کنید. زیرا این دستگاه از آن پشتیبانی خواهد کرد. شایان ذکر است که حافظه رم این تبلت ۱.۵ گیگابایت خواهد بود.

واریزون با همکاری خرده فروشی XLTE گجت Galaxy Tab E را عرضه خواهد کرد. ضمن اینکه می‌توانید از هم‌اکنون تبلت جدید سامسونگ را خریداری کنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.