آپدیت جدید مرورگر Firefox قابلیت های کاربردی را به آن اضافه خواهد کرد - تکفارس 
آپدیت جدید مرورگر Firefox قابلیت های کاربردی را به آن اضافه خواهد کرد - تکفارس 

آپدیت جدید مرورگر Firefox قابلیت های کاربردی را به آن اضافه خواهد کرد

مسعود مقدم
۲ مهر ۱۳۹۴ - 22:22
آپدیت جدید مرورگر Firefox قابلیت های کاربردی را به آن اضافه خواهد کرد - تکفارس 

آخرین آپدیت مرورگر محبوب Mozilla Firefox یعنی نسخه ی ۴۱ ام آن برای سیستم عامل های مک، لینوکس، ویندوز و اندروید به همراه قابلیت های کاربردی و مهم از جمله یک مسنجر داخلی بر پایه ی Firefox Hello عرضه شد.

Firefox Hello Beta که توسط خود موزیلا به تهیه و توسعه می رسد، یک سیستم جهانی ارتباطی است که به شما اجازه می دهد تا در سیستم عامل های نام برده، به راحتی پیام های کوتاه و تماس های ویدئویی برقرار کنید.

برای این که شما به قابلیت های جدید این مرورگر دسترسی پیدا کنید، موظفید تا به آخرین نسخه آپگرید کنید. اگر در حال حاضر پیغام بروزرسانی را مشاهده نکرده اید می توانید به صورت دستی نسبت به آن اقدام کنید. هم چنین قابلیت چت کردن در این مرورگر به گزینه ی Menu، گزینه ” ؟ ” و سپس about Firefox در محیط کاربری مرورگر منتقل گردیده است. بعد از رفتن به آدرس گفته شده یک پنجره ی کوچک باز خواهد شد که می توانید با استفاده از آن پیام های متنی، صوتی و تصویری خود را ارسال و دریافت کنید. این ویژگی در حال حاضر فقطبرروی نسخه های دسکتاپ این مرورگر عمل می کند.

هم چنین نسخه ی ۴۱ فایرفاکس به کاربران اجازه می دهد تا حساب های کابری مختص خود را ساخته و با استفاده از آن رمز عبور، بوکمارک ها و تاریخچه ی مرورگر را با دستگاه های موبایلشان نیز سینک کنند. شما هم چنین می توانید برای حساب های کاربری خود عکس شخصی قرار دهید.

هم چنین نسخه ی جدید ِ اندروید فایرفاکس به کاربران اجازه می دهد تا به صورت همزان توسط دو موتور جستجو مانند گوگل و بینگ سرچ کنند و نتایج را جداگانه مشاهده کنند. قابلیت های دیگری نیز در نسخه های مختلف قرار گرفته است که در حال حاضر هیچ گونه اشاره ای به آن نشده است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید