رسمی: BlackBerry Priv تایید شد - تکفارس 
رسمی: BlackBerry Priv تایید شد - تکفارس 

رسمی: BlackBerry Priv تایید شد

امیرحسین
۳ مهر ۱۳۹۴ - 20:28
رسمی: BlackBerry Priv تایید شد - تکفارس 

بله این صحت دارد. بلک‌بری یک دستگاه اندرویدی با نام BlackBerry Priv عرضه خواهد. این خبر توسط توسط ایوان بلاس ساعتی پیش منتشر شد و به سرعت توسط شرکت آمریکایی بلک‌بری تایید شد. ادامه مطلب با را با تکفارس همراه باشید.محصول جدید شرکت بلک‌بری که یک اسمارت فون کشویی خواهد بود؛ پیش از این با نام Venice شناخته می‌شد. اما برای نمایش رسمی باید تا MWC 2015 صبر کرد. چندی پیش مدیرعامل شرکت بلک‌بری، آقای جان چن اعلام کرد که باید به سمت عرضه محصولات اندرویدی گام برداشت. حال بیانیه شرکت بلک‌بری عرضه BlackBerry Priv با سیستم عامل اندروید تایید کرد:

امروز، بلک‌بری قدمی که را که در جاده موقیت بر خواهد داشت؛ را علنی کرد. عرضه پرچم‌دار با استایل کشویی که نام BlackBerry Priv برخود خواهد داشت و با سیستم‌عامل اندروید به دست شما خواهد رسید. محصولی که از هرنظر بهترین در تاریخ بلک‌بری از نظر کیفیت و امنیت خواهد بود و سیستم‌عامل اندروید کیفیت آن را دو چندان خواهد کرد. ما در حال کار برای ساخت رابط کاربری BES 12 مبتنی بر اندروید هستیم. دستگاه جدید در بهترین کلاس امنیتی برای مشترین خواهد بود. بلک‌بری انتظار دارد این دستگاه در اواخر سال جاری پای به فروشگاه‌ها و خرده فروشی‌های آنلاین بگذارد. ضمن اینکه جزئیات بیشتر در هفته‌های آینده اعلام خواهد شد.

انتظار می‌رود که BlackBerry Priv با چیپست قدرتمند Snapdragon 808 و حافظه رم ۳ گیگابایتی عرضه گردد. ضمن اینکه حدس‌ها گواه از دوربین اصلی ۱۸ مگاپیکسلی با دو فلش LED و اندروید لالی پاپ دارد. ضمن اینکه مشخصات اعلام شده رسمی نبوده و احتمال دخل و تصرف در آن وجود دارد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید