آیفون ۶اس باتری کوچک‎تری نسبت به آیفون ۶ دارد - تکفارس 
آیفون ۶اس باتری کوچک‎تری نسبت به آیفون ۶ دارد - تکفارس 

آیفون ۶اس باتری کوچک‎تری نسبت به آیفون ۶ دارد

پدرام علی نیا
۳ مهر ۱۳۹۴ - 22:41
آیفون ۶اس باتری کوچک‎تری نسبت به آیفون ۶ دارد - تکفارس 

بازشدن قطعات آیفون نشان دهنده‌ی این است که باتری کم حجم تر شده است، در حالیکه تعدادی سنسور جدید برای قابلیت هایی مثل ۳D Touch اضافه شده اند که وزن دستگاه را کمی بیشتر کرده اند.

انتشار یک آیفون جدید در ماه سپتامبر، به اندازه‌ی چرخش جهان قابل پیش بینی و معتبر است، و این مورد به همان اندازه‌ای معتبر است که قطعا یکی از اولین افرادی که به آیفون دسترسی پیدا می‌کند، قطعات آن را جدا کرده و مشخصاتش را منتشر می‌کند.

اپل معمولا تمام مشخصات مربوط به آیفون‌های جدیدش را منتشر نمی‌کند، به همین دلیل همیشه اخباری مبنی بر فاش شدن این مشخصات و دیدن قطعات داخلی این محصول جالب هستند.

نگاهی به درون

جالب ترین نکته‌ی امسال، این است که باتری آیفون ۶اس کوچکتر از باتری آیفون ۶ با ۱۷۱۵ میلی آمپر ساعت در مقایسه با ۱۸۱۰ میلی آمپر ساعت است.

این جداسازی قطعات توسط iFixit انجام شده است. همچنین در طول این بررسی مشاهده شده که این آیفون ۱۵ گرم سنگین تر نسل قبلی خود است و دلیل آن وجود سنسور‌های برای فاوری ۳D Touch است.

مشخصات پردازنده پیشتر مشخص شده بود و چیز خاصی در این بررسی نسبت به اطلاعات منتشر شده، دیده نشد. خود تراشه پردازنده از نظر اندازه کمی بزرگتر شده است، که این به دلیل همراهی با کمک پردازنده M9 است.

بعلاوه کابل اتصال دهنده‌ی Touch ID هم اکنون با برد اصلی جفت شده که این امر انجام تعمیرات را کمی پیچیده‌تر از آنچه در آیفون ۶ بود، می‌کند. حالا باید منتظر تکه تکه شدن آیفون ۶اس پلاس بمانیم!!

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.