از امروز ۱۲ کشور به صورت رسمی میزبان آیفون های جدید هستند - تکفارس 
از امروز ۱۲ کشور به صورت رسمی میزبان آیفون های جدید هستند - تکفارس 

از امروز ۱۲ کشور به صورت رسمی میزبان آیفون های جدید هستند

مسعود مقدم
۴ مهر ۱۳۹۴ - 00:02
از امروز ۱۲ کشور به صورت رسمی میزبان آیفون های جدید هستند - تکفارس 

گوشی های جدید شرکت اپل یعنی آیفون های ۶s و مدل بزرگتر آن ۶s Plus از امروز برای خرید موجود هستند. هر دو مدل از امروز در استرالیا، کانادا، چین، آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان، ژاپن، نیوزلند، سنگاپور و پورتو ریکو برای خرید در دسترس هستند.

کاربرانی که در آمریکا قصد خرید آیفون های جدید را دارند می توانند از شرایط ویژه ای که اپراتور های این کشور برای آن ها فراهم کرده است نهایت استفاده را ببرند. این شرکت ها در رقابت با یکدیگر پیشنهاد های بسیار مناسب قسطی را در ازای آیفون ۶ اس و مدل پلاس آن ارائه می دهند که از ۱ تا ۴۰ دلار در ماه متغیر است. البته افرادی که از این طرح ها استفاده کنند ملزم هستند تا اسمارت فون کنونی خود را به این شرکت ها تحویل دهند. لازم به ذکر است که آیفون هایی که تحت این شرایط خریداری شوند شامل تمامی برنامه های Apple Care و غیره نیز هستند.

شرکت اپل هم چنین با عرضه ی آیفون های جدید تصمیم به ساخت لوازم جانبی جدید برای آیفون ها گرفت و هم اکنون کاور ها و کیس های ارجینال متفاوت تری در اختیار کاربران است.

آیفون های ۶s و ۶s Plus در نسخه های ۱۶، ۶۴ و ۱۲۸ و در رنگ های gold, silver, space gray, و rose gold برای خرید موجود هستند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.